S3T Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 Oljerøret og oljekoblingene til turboen er kjøpt på et skipsverft i nærmiljøet her. Nå er jeg ingen rørlegger, men det er Ermeto-rør og koblinger. Noe mer spesifikt kan ikke jeg svare på
S3TR Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2006 @ Ehrnst: Adapteret ser veldig bra ut! Jeg regner med å ha Komplett DP med WG klar til neste helg, da er det bare å vente på posten
S3TR Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2006 Eik er greit nok på kjøkkenet..Kan skaffe det også, men da vil jeg heller anbefale Merbau Men ja, dette blir bra!
ehrnst Skrevet Oktober 28, 2006 Skrevet Oktober 28, 2006 Er sånn parkkett jeg har i garasjen jo Nei, takker for alt. s¨å bra ut det der etter hva jeg kan bedømme
S3T Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 En liten update. Bremsekalipperene er nå sandblåst og lakka med varmebestandig lakk. Her ser man også K-Mac kittet som er montert. Bildene er tatt med mobil så kvaliteten blir deretter Dagens plan består av å sveise et par rusthull i hjulbuen bak, lakke diffen og få bilen på hjula. Men vi får se hvor mye vi rekker. Fant jo plutselig ut at jeg må legge om til vinterdekk på bilen, så det er dagens første gjøremål
TSL Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 er det noen big brakes på denne el er det std størelse på bremsene?
S3T Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 Nei det er standar str. på bremsene. Jeg har også EBC Green stuff klosser liggende som skal på. Men det er mulig det kommer 312mm bremser framme neste år
325ti Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 imponerende s3tr=) blir morro se denne på veien=) vi får møtes neste sommer og cruise litt sammen=)
S3TR Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 Nå skal det jo sies at dette er S3T sin bil da Men takker for innspill! Din er ikke så værst den heller, så den på treffet i hallen tidligere. Må ikke selge bilen! Hvilken E30 turbo skal "R'n" knekke da?
S3T Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Ja criusing blir det helt sikkert VISST jeg får ut fingeren å sveiser igjen de små rusthulla som er i hjulhuset bak. Må nesten ta dette nå før jeg setter på understellet bake. Har også tatt kontakt med Breivika Motorverksted for maskinering av stempel og overhaling av blokk/veiv. Men jeg har ikke hørt noe fra ham på 2 uker nå. Så jeg tok å sendte mail til andre motorverksted i dag for å sjekke alternativ. Ellers så har det blitt forsket litt på hvordan vi skal få Megasquirten til å styre tenningen. Så det blir nå fordelerløs tenning, og heller en coilpakke som blir trigga direkte av MS.
ehrnst Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Gjort noe med R'en i det siste dere da gutta? @325ti: må se å få kobla opp dette sprutet ditt du nå
S3T Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Nei altfor lite Litt harde dager på jobb så det er vanskelig å komme seg ut av sofaen etter middagen er spist opp hehe. Men i helgen blir det endel jobbing! Så det er vel ikke så altfor lenge til neste oppdatering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå