Gå til innhold

E30 323i Turbo - "S3TR" - Evighetsprosjekt?

Anbefalte innlegg

• Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Oljerøret og oljekoblingene til turboen er kjøpt på et skipsverft i nærmiljøet her. Nå er jeg ingen rørlegger, men det er Ermeto-rør og koblinger. Noe mer spesifikt kan ikke jeg svare på :?

Skrevet

@ Ehrnst:

100_0415.jpg

Adapteret ser veldig bra ut! Jeg regner med å ha Komplett DP med WG klar til neste helg, da er det bare å vente på posten ;)

Skrevet

Er sånn parkkett jeg har i garasjen jo :)

Nei, takker for alt. s¨å bra ut det der etter hva jeg kan bedømme

Skrevet

En liten update.

Bremsekalipperene er nå sandblåst og lakka med varmebestandig lakk.

30102006171.jpg

Her ser man også K-Mac kittet som er montert.

30102006173-1.jpg

Bildene er tatt med mobil så kvaliteten blir deretter :P

Dagens plan består av å sveise et par rusthull i hjulbuen bak, lakke diffen og få bilen på hjula. Men vi får se hvor mye vi rekker. Fant jo plutselig ut at jeg må legge om til vinterdekk på bilen, så det er dagens første gjøremål :?

Skrevet

Nei det er standar str. på bremsene. Jeg har også EBC Green stuff klosser liggende som skal på.

Men det er mulig det kommer 312mm bremser framme neste år :wink:

Skrevet

Nå skal det jo sies at dette er S3T sin bil da ;) Men takker for innspill! Din er ikke så værst den heller, så den på treffet i hallen tidligere. Må ikke selge bilen! Hvilken E30 turbo skal "R'n" knekke da? :P

Skrevet

Ja criusing blir det helt sikkert :wink: VISST jeg får ut fingeren å sveiser igjen de små rusthulla som er i hjulhuset bak. Må nesten ta dette nå før jeg setter på understellet bake.

Har også tatt kontakt med Breivika Motorverksted for maskinering av stempel og overhaling av blokk/veiv. Men jeg har ikke hørt noe fra ham på 2 uker nå. Så jeg tok å sendte mail til andre motorverksted i dag for å sjekke alternativ.

Ellers så har det blitt forsket litt på hvordan vi skal få Megasquirten til å styre tenningen. Så det blir nå fordelerløs tenning, og heller en coilpakke som blir trigga direkte av MS.

Skrevet

Nei altfor lite :P

Litt harde dager på jobb så det er vanskelig å komme seg ut av sofaen etter middagen er spist opp hehe. Men i helgen blir det endel jobbing!

Så det er vel ikke så altfor lenge til neste oppdatering :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...