Gå til innhold

Ønsker og selge mine 17 " felger m dekk.

Divine
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke enda, blir vel når jeg får skikkelig kamera eller festa mobilen på en eller annen måte. Tør nesten ikke å holde den med ei hand på styret, å gire med andre. hehe. men, har kjørt til sperra i 5. gir. 0 problemer. Synes denne bilen går ganske bra. Digger bare å ligge i 2.\3. å trykke inn gassen maks, å høre den goode 6-er lyden!! Helt groooom!!! Vill lyd av denne bilen, noe av det beste jeg leker med den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lyden i 325 er en del råere en 320 :wink:

mm... venter spent på test.

Som du ser under venter jeg på svar ang 328 også, burde kansje poste den i tekknisk istede :oops:

hvis prisen på selve motoren er ganske lik, bytter jeg nok til det.

Har hatt 320 i 215 (turtalls sperre) men det tar lang tid. fra 180-200 tar det 10 sek, med sommer dekk 17" 225, 45 tar det enda lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

328 er noe helt annet enn en 325. 328 har en super sterk motor. Og en orginal 328 er noe av det stilleste på 4 hjul. Hører ikke motoren ved vanlig kjøring men ved litt gasspådrag kommer det en herlig lyd. Bånndraget og karakteren på motoren kan ikke sammenlignes med en 325. Jeg ligger i 5. giret der andre biler må gire ned i 3. gir. Gjennom rundkjøringer og kryss er det ikke nødvendig å gire ned fra 5. gir hvis ikke farten må mye under 30 km/t. Bilen drar lett opp fra denne farten. Og ved 100 km/t har jeg bare 2200 rpm. Er egentlig aldri nødvendig å ha motoren over 2200 rpm heller hvis man skal kjøre lovlig.

Så en 328 er ikke bare raskere men en virkelig comfor maskin.

Har målt 0-100 på 6,8 sek. så den er rask. Blir enda raskere når jeg får byttet til M50 innsug og litt breiere dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt sikkert rett i alt det der, unntatt en ting. Tror ikke bilen din blir så mye raskere om du skifter til bredere dekk. :) Men, Bunndraget er helt klart en av fordelene med 328. Veldig stille er den også. Har en som muligens skal selge en 96mod 328 stasjonsvogn. 2 eiere, 100%strøken, alt er fulgt til punkt og prikke. Men, nå ødela vi sikkert tråden til Divine her. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

328 er noe helt annet enn en 325. 328 har en super sterk motor. Og en orginal 328 er noe av det stilleste på 4 hjul. Hører ikke motoren ved vanlig kjøring men ved litt gasspådrag kommer det en herlig lyd. Bånndraget og karakteren på motoren kan ikke sammenlignes med en 325. Jeg ligger i 5. giret der andre biler må gire ned i 3. gir. Gjennom rundkjøringer og kryss er det ikke nødvendig å gire ned fra 5. gir hvis ikke farten må mye under 30 km/t. Bilen drar lett opp fra denne farten. Og ved 100 km/t har jeg bare 2200 rpm. Er egentlig aldri nødvendig å ha motoren over 2200 rpm heller hvis man skal kjøre lovlig.

Så en 328 er ikke bare raskere men en virkelig comfor maskin.

Har målt 0-100 på 6,8 sek. så den er rask. Blir enda raskere når jeg får byttet til M50 innsug og litt breiere dekk.

Ok ?! Trodde at bilen ble tregere med bredere dekk. Min 320 går iallefall merkbart dårligere med 225 ,45 17 en med 205 ,55 15" !

Neida.. artig og høre om de ulike motorene, prisen avgjør selvsagt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...