Gå til innhold

Warsteiner M3 på Alnabru i Oslo..

Thomas_
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den andre m3´n med warsteiner dekor er eid av bmwccn overhode oppe i troms eller hvor d er. vertfall i nord en plass. den har bare en vanlig m3 motor og ikke noe turbo tinger... den andre står vel på nes enda ja vil jeg tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den andre m3´n med warsteiner dekor er eid av bmwccn overhode oppe i troms eller hvor d er. vertfall i nord en plass. den har bare en vanlig m3 motor og ikke noe turbo tinger... den andre står vel på nes enda ja vil jeg tro..

Robert Nilsskog du tenker på? Har ikke han solgt den? Trodde han kjørte E36 M3 eller noe nå. M3 GT muligens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm deilig :D

"Ruud Racing M3'n" er jo egentlig en dtm linder bil, slik så den ut før den ble blå;

racing_01_020.jpg

stilig bil! det er jo nesten sånn min blir etterhvert. rød med 18" hvite BBS. kanskje jeg skal lage en linder lookalike.

ville kanskje ikke montert de grøftelysa. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robert Nilsskog du tenker på? Har ikke han solgt den? Trodde han kjørte E36 M3 eller noe nå. M3 GT muligens..

Jepp, Robert solgte den bilen der for to år siden. Eller solgte og solgte. han byttet den mot en Sport Evo. men han har som du sier nå en E36 M3 3.2 sedan. Meget pen bil med pent trimmet maskinist :)

Forøvrig så ville jeg heller hatt den her nr.11 den overtrimmede ikke godkjente rattlåsracing turbo-M3`n.

Den omtalte bil her har Sport Evo motor med noe trim og scorpion eksos, justerbart Grp.N understell mm. Som banebil er den turbo-M3`n fullstendig overlegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes flere "Warsteiner"-M3er i Norge...

Jeg vet om to til, og i tillegg kommer Haralds E30 med V8 (godkjent) - den er jo en "halv" M3 av utseende... :D

Hmmm, jeg trodde med 98% sikkerhet at det var en til. Men to til?! Er du sikker på det Henrik?

Harald sin E30 er vel ikke mer enn 1/3 M3 av utseende etter min mening 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!

Det er riktignok noen år siden nå, men jeg så begge to utstilt ved siden av hverandre på en bilutstilling/messe i Fredrikstad. Det var et firma som hadde bygd opp begge bilene (husker ikke navnet). Den ene hadde S38B36 motor, den andre hadde M50B25 (men i en eller annen Schnitzer trim visstnok). Jeg har hverken før eller siden sett/hørt noe til noen av disse bilene. Det eneste jeg vet er at de var registrert i Norge. På denne tiden var jeg faktisk mest opptatt av Porsche (hadde en rigget 911 den gangen) og jeg svanset mest rundt de grommeste utgavene fra det merket.

Det stod også en svensk McLaren F1 på utstillingen (mørk blå). Den dag i dag angrer jeg bittert på at jeg ikke studerte den mer inngående, men faktum er at den kvinnelige modellen som stod ved siden av bilen satte meg og min kamerat fullstendig ut :shock:

Vi klarte ikke se på bilen ettersom øynene til stadig ble dratt mot den fantastisk vakre jenta...

:lol:

Og DET er litt av en bragd når det gjelder meg. Jeg har som oftest fokus på biler... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harald sin E30 er vel ikke mer enn 1/3 M3 av utseende etter min mening 8)

Den er vel egentlig 2/3 M3 om du SKAL være pirkete...

Den har M3 front (fanger og skjermer) og den har M3 dører. Bak der er det org. E30...

I tillegg har den jo komplett M3 understell som er grommet opp veldig. Og bremser som går langt utenpå vanlige M3 opplegg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!

Det er riktignok noen år siden nå, men jeg så begge to utstilt ved siden av hverandre på en bilutstilling/messe i Fredrikstad. Det var et firma som hadde bygd opp begge bilene (husker ikke navnet). Den ene hadde S38B36 motor, den andre hadde M50B25 (men i en eller annen Schnitzer trim visstnok). Jeg har hverken før eller siden sett/hørt noe til noen av disse bilene. Det eneste jeg vet er at de var registrert i Norge. På denne tiden var jeg faktisk mest opptatt av Porsche (hadde en rigget 911 den gangen) og jeg svanset mest rundt de grommeste utgavene fra det merket.

Det stod også en svensk McLaren F1 på utstillingen (mørk blå). Den dag i dag angrer jeg bittert på at jeg ikke studerte den mer inngående, men faktum er at den kvinnelige modellen som stod ved siden av bilen satte meg og min kamerat fullstendig ut :shock:

Vi klarte ikke se på bilen ettersom øynene til stadig ble dratt mot den fantastisk vakre jenta...

:lol:

Og DET er litt av en bragd når det gjelder meg. Jeg har som oftest fokus på biler... :D

Hmmm, merkelig. De bilene har jeg aldri sett. Er du sikker på at den ene ikke er den omtalte rattlåsracing turobosaken da? Den ble vel bygd opp nedi området der. Eieren/driveren av firmaet var vel i bilsport med bilen den gang. Det nummeret har jeg selvfølgelig hjemme. Det var nemlig blant annet kjøpeguide for E30 M3 i det bladet :D

Den andre bilen aner jeg at jeg tror hvilken er. Det er en ombygd 320i med motor fra en gammal 325+turbo. Det er et firma som driver mest med Volvo+ noe bmw som hadde den om jeg ikke husker feil. Den var dog ikke noe skikkelig warsteiner replica. Bare noe striper og slikt her og der. Dette firmaet har en nettside der jeg tror det fortsatt er bilder av nevnte bil. Sikkert noen som vet hva jeg mener og med litt flaks kan fortelle oss den adressen..

Angående bilen til Harald: Jo da, 2/3 om du regner med det tekniske. men det var jo optikken vi snakket om her Henrik (vi må holde oss til tema :D ) Og siden den mangler M3 hekk, så blir den aldri noe mer enn 1/3. Men som jeg sa, det er i mine øyne. Når det gjelder bremsene han, så må jeg bare innrømme at jeg godt kunne hatt de på bilen min 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den andre bilen aner jeg at jeg tror hvilken er. Det er en ombygd 320i med motor fra en gammal 325+turbo. Det er et firma som driver mest med Volvo+ noe bmw som hadde den om jeg ikke husker feil. Den var dog ikke noe skikkelig warsteiner replica. Bare noe striper og slikt her og der. Dette firmaet har en nettside der jeg tror det fortsatt er bilder av nevnte bil.

Ikke akkurat Warsteiner dekor men, er det denne du mener? :?

http://www.bsmotor.com/?id=m3racing/racem3.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå bil! Men hører snakk om at det er 10 stk bmw 2002 turbo her i Norge..? Kan det stemme? Ikke at det hadde noe med dette dere diskuterer, men det er en meget innteresant bil! Kan foresten nevne at jeg satt i en bmw E9 for noen uker siden, for en lukseriøs BMW! For ikke å snakke om nydelig!

Mvh

Patrick B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...