Gå til innhold

Warsteiner M3 på Alnabru i Oslo..

Thomas_
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har de og jeg men ikke her forand meg. :) finne dem i morgen jeg tenker jeg. he he. :)

Ja, du må gjøre d, for å få dette bekreftet.. :P

Men der er jo på en måte rart hvist han skulle ha blitt stoppet da. For han var nå ute og kjørte på både fredag og lørdag i helg da.

(Men i hvertfall d ryktet jeg har hørt har sagt at den var blitt begjæret avskiltet da :?)

Og han var ikke redd for å gi på når han kjørte gjennom sentrum på Åndalsnes heller da.. :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet han har blitt stoppet en gang tidligere og måtte vise bilen. er nok ikke sikkert d er gjordt. de på biltilsynet i molde fortalte att den var under observasjon sist jeg var der og godkjente m5´n. ikke bra med en slik bil...

Er liksom ikke en bil som forsvinner i mengden.. :) Rå bil er det ihvertfall.. Men hadde jo vært stas om den hadde blitt godkjent da,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har vel blitt stoppet nå i teknisk, å da fant hvist biltilsynet en turbo under der som ikke skulle være der hørte jeg rykte om i helga..?

Vet ikke om det er sant.? men ryktet sa d i hvertfall slik..

Daniel la den vel ut tilsalgs etter gatebil på våler i mai da.

noen som kan bekrefte dette?? om skilta altså..

Det er ikke er avskiltnings begjæring på m3n.

Han fikk bare mangel lapp på understell, men problemt er at han må vise bilen hos biltilsynet. Det kan by på problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har vel blitt stoppet nå i teknisk, å da fant hvist biltilsynet en turbo under der som ikke skulle være der hørte jeg rykte om i helga..?

Vet ikke om det er sant.? men ryktet sa d i hvertfall slik..

Daniel la den vel ut tilsalgs etter gatebil på våler i mai da.

noen som kan bekrefte dette?? om skilta altså..

Det er ikke er avskiltnings begjæring på m3n.

Han fikk bare mangel lapp på understell, men problemt er at han må vise bilen hos biltilsynet. Det kan by på problemer.

Det vil jeg tro. For det er vel ikke så lett å skaffe papirer på understellet heller. Eller er det ikke det samme på den nå som da den ble bygd i Skien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipern om de åpner panseret også...

det skrur man vel bort før man viser bilen?

en kompis av meg ble stoppet i teknisk kontroll og måtte vise bilen innen en viss tid. han har en kadett gsi med ettermontert turbo. han skrudde av turbo, grenrør etc og kjørte den som sugemotor på kontroll. bilen ble godkjent og han kjørte hjem å monterte på turbo.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipern om de åpner panseret også...

det skrur man vel bort før man viser bilen?

en kompis av meg ble stoppet i teknisk kontroll og måtte vise bilen innen en viss tid. han har en kadett gsi med ettermontert turbo. han skrudde av turbo, grenrør etc og kjørte den som sugemotor på kontroll. bilen ble godkjent og han kjørte hjem å monterte på turbo.. :D

Grei løsning det OM man har de nødvendige deler liggende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er kanskje litt mere komplisert på denne vogna enn ein hallblods turbo kadett! vet ikkje eg men eg regner med at det er trangt og veldig mange duppeditter osv på denne kjerra som kjel rune var tidlegere eiger av!

hva er forskjell på en turbokonvertert kadett og m3? trenger vel stort sett de samme delene på begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einzelstück er vel det tyske ordet for "one of it`s kind"

Pen bil, men den er bare sånn halvveis utseendemessig sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...