Ettertenning Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 det er sikkert ikkje store forskjellene! trodde kanskje det var litt mere pes på denne bilen men det er fult mulig eg tar feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Nr.1 til salgs i tyskland...Nybygget vel og merke (hvis tysken min er god nok) http://www.mobile.de/SIDfYwq5MfM4gI0tEi5.Cy1cA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1124286828A1Iindex_cgiD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1B21B20B26%81N-t-vCaMkMoRDSeSmVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100D3500Bm3D1990CPKWBM3HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=25&id=11111111167430231& BMW M3 E30 Einzelstück Gr.N Denne har vel ligget til salgs siden i April. Men pen er den i hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 jeg var på biltilsynet i dag og de vet jo att d er turbo på bilen. og bilen skal vises på tilsynet. d er jo ikke bare og skru av turbosatsen der nei. 1 dags arbei for og skifte toppdekselpakning der pga greenrøret og alt d. men d er jo mye annet. understellet har jo ikke så mye som ett godkjenningsmerke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 wbsak010200843641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
/// marius Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 jeg var på biltilsynet i dag og de vet jo att d er turbo på bilen. og bilen skal vises på tilsynet. d er jo ikke bare og skru av turbosatsen der nei. 1 dags arbei for og skifte toppdekselpakning der pga greenrøret og alt d. men d er jo mye annet. understellet har jo ikke så mye som ett godkjenningsmerke. Nei det blir ikke lett det der, men de kan faktisk godkjenne alt på skjønn. Men så finns det ikke akkurat så mange behjelpelige folk hos tilsynet. Det er ikke noe problem å få godkjent bilen med turbo da, det koster bare litt for mye i og med at den er bruktimportert før 96. En mulighet er jo å stille turbotrykket så lavt som overhode mulig, for så å bremse bilen i benk å få papir på det. Men den er jo bora opp litt så jeg tviler på at du kommer under 20% effekt økning. Har noen peiling på hva HK avgiftene er på sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 etter 96 vil jeg si. og avgiftene finner du på toll.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå