Patrick B Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Hei Trenger nytt filter pga, det som sitter på er gammelt, har blåst det rent, men det beste er å kjøpe nytt! Da står valget mellom Green-filter og K&N-filter, har noen kompiser som mener Green filteret er det beste, en som bruker det å kjører honda prelude;) Men hva skal jeg velge? Hvor kjøper jeg dem, og hva er prisen? Regner med det blir enda mer god lyd! Mvh Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Skal du ha innsatsfilter eller åpent filter?Regner med du vil ha åpent filter siden du håper god lyd. Begge de filtrene du nevner er like gode mener jeg,folk har 1000 meninger om dette....Så du får bare lese litt rundt på forumet ang filter og gjøre deg opp en mening selv. Du kan kjøpe dette mange plasser her feks: http://www.kollevold.no/ Ser du får et K&N kit til din bil for en tusing på Kollevold,og det er jo ikke så galt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2005 Skal du ha innsatsfilter eller åpent filter?Regner med du vil ha åpent filter siden du håper god lyd.Begge de filtrene du nevner er like gode mener jeg,folk har 1000 meninger om dette....Så du får bare lese litt rundt på forumet ang filter og gjøre deg opp en mening selv. Du kan kjøpe dette mange plasser her feks: http://www.kollevold.no/ Ser du får et K&N kit til din bil for en tusing på Kollevold,og det er jo ikke så galt. Hei, ja jeg skal selfølgelig ha åpent filter;) Takk for svar! Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 hva med pipercross? de SER i det minste ganske bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Da jeg var å kjøpte meg Kn filter sa han på butikken at eineste forsjellen på kn og Green filtere var fargen å utsjående. så lenge du ikke har 1000hk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 hva med pipercross? de SER i det minste ganske bra ut Har du link til forhandler ? fks bilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 http://www.czt.no/catalog/product_info.php?cPath=30_32_37_178_94_104&products_id=2145 de har jo ulike typer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Åh dæven !! Den med slangen der var sånn akkurat passe snodig ? håper de har en god forklaring på den gitt. kjekt at det følger med varme skjold på filtre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå