Gå til innhold

E46 X-ROAD


///M
 Share

Anbefalte innlegg

Det er allt for mye plast. Ser ut som japse driiiit med all plasten på hjulbuene og front. liker ikke det på x3 heller. men nå har jo x3 m pakken kommet. den er mye bedre.

Hadde du bodd uti skauen og kjørt mye drittvei hadde du skjønt poenget med all plasten, den er nemlig meget praktisk! ;)

Men er forsåvidt enig i at plast vanligvis ikke er spesielt pent.. er bare det at etter jeg har havna langt uti skauen og kjører masse dumpete grusvei har jeg skjønt poenget med plasten på All-Road, XC, X3 og alle andre firehjulstrekkere/SUV/SAVer..

Skvettlapper har også fått en annen betydning enn "jævla stygt".. :lol: .. men de har ikke funnet veien på min bil enda da.. heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ei Gunnar.

Kom hjem fra road trip med mammas E34 520 i går. det er faen meg en bil som tåler mye juling. Måtte bytte dekk da jeg kom hjem, hadde eksplodert dekkene. så det rista i hele bilen. Kjørte ca. 1000 mil på 11 timer. (med 2 timer kø). Var ikke så begeistret for den bilen før. men nå skal den få en medalje av meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi litt OT, men ja, 520i er en grei landeveistraver det.. ikke noen sprinter, men det går da helt greit. :) Med mye last kan det være litt tungt å kjøre forbi i bratte oppoverbakker i 80-100 km/t, men gir man den litt turtall så er det sjelden man _trenger_ noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette står det om den på hjemmesida til Ac Schnitzer

... All Days - All Ways: The AC Schnitzer X-ROAD

Suitability for everyday use under far from everyday conditions. Under this motto, our engineers and technicians have developed a product range based on a completely autonomous chassis and aerodynamic concept.

xroad_2.jpg

The AC Schnitzer Presented in 2001 as a prototype, the AC Schnitzer

X-ROAD has been refined to series maturity and adapted for the new facelift models.

The result of this complex development work is a range which optimizes the BMW 3-series E46 in terms of individuality and application potential, and can be combined with many special accessories of the AC Schnitzer range for the BMW 3-series.

xroad_4.jpg

The starting point was the development of a suspension spring kit which raises the ride height by 30 mm in order to achieve the necessary "all-terrain ability".

To match the raised suspension, a wheel and tyre combination has also been developed. This consists of the AC Schnitzer alloy wheels Type III in size 8.5J x 17" offset 43 with all-terrain tyres in size 225/55 R 17.

The complete chassis and wheel conversion is available for the BMW 3-series touring and saloon (both in the all-wheel drive version).

In parallel, the bodywork has been modified. As a result, the AC Schnitzer X-ROAD is not only 30 mm higher than its standard brother but also 20 mm wider.

The X-ROAD aerodynamic range for the 3-series touring has been adapted technically and optically to this new application and consists of wing extensions all round, a front spoiler and a rear skirt with marked drive-under protection.

As we said, the AC Schnitzer X-ROAD range can be combined with many other special developments for the BMW 3-series E46.

For example, sports silencers made of V2A special steel with chromed tailpipe trim, and suspension components such as the aluminium racing strut brace are also available.

Last but not least there is an extensive interior range which contains aluminium and carbon-fibre trims, and also on request complete leather interiors. In addition, special navigation and Infotainment solutions complete the range for the interior.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...