///M Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 finnes denne i 4wd også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 regner med at ACS har bygget denne bilen på en X-modell dvs 4-hjulstrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 det var en av de styggeste bmw`en jeg har sett tror jeg. Må nesten be mr.Bangle om skjerpe seg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 det var en av de styggeste bmw`en jeg har sett tror jeg.Må nesten be mr.Bangle om skjerpe seg litt det er AC Schnitzer som har stått for denne ombyggingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Sykt De pleier vanligvis å ha nice design. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Synes den er fet jeg.. Hadde passa bra med en slik her uti skauen.. Med en 3-liter under panseret (både i og d hadde funka) hadde den trukket hestehenger som bare juling også. Men X5 finnes jo, så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Synes bilen er heftig stilig. BMW har vel aldri laget noe som lignet Audi All-Road og Volvo Cross Country? Bortsett fra e30 325ix Fet bil ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Det er allt for mye plast. Ser ut som japse driiiit med all plasten på hjulbuene og front. liker ikke det på x3 heller. men nå har jo x3 m pakken kommet. den er mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Det er allt for mye plast. Ser ut som japse driiiit med all plasten på hjulbuene og front. liker ikke det på x3 heller. men nå har jo x3 m pakken kommet. den er mye bedre. Hadde du bodd uti skauen og kjørt mye drittvei hadde du skjønt poenget med all plasten, den er nemlig meget praktisk! Men er forsåvidt enig i at plast vanligvis ikke er spesielt pent.. er bare det at etter jeg har havna langt uti skauen og kjører masse dumpete grusvei har jeg skjønt poenget med plasten på All-Road, XC, X3 og alle andre firehjulstrekkere/SUV/SAVer.. Skvettlapper har også fått en annen betydning enn "jævla stygt".. .. men de har ikke funnet veien på min bil enda da.. heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 ei Gunnar. Kom hjem fra road trip med mammas E34 520 i går. det er faen meg en bil som tåler mye juling. Måtte bytte dekk da jeg kom hjem, hadde eksplodert dekkene. så det rista i hele bilen. Kjørte ca. 1000 mil på 11 timer. (med 2 timer kø). Var ikke så begeistret for den bilen før. men nå skal den få en medalje av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 ps: mente 100 mil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Nå er vi litt OT, men ja, 520i er en grei landeveistraver det.. ikke noen sprinter, men det går da helt greit. Med mye last kan det være litt tungt å kjøre forbi i bratte oppoverbakker i 80-100 km/t, men gir man den litt turtall så er det sjelden man _trenger_ noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Dette står det om den på hjemmesida til Ac Schnitzer ... All Days - All Ways: The AC Schnitzer X-ROAD Suitability for everyday use under far from everyday conditions. Under this motto, our engineers and technicians have developed a product range based on a completely autonomous chassis and aerodynamic concept. The AC Schnitzer Presented in 2001 as a prototype, the AC Schnitzer X-ROAD has been refined to series maturity and adapted for the new facelift models. The result of this complex development work is a range which optimizes the BMW 3-series E46 in terms of individuality and application potential, and can be combined with many special accessories of the AC Schnitzer range for the BMW 3-series. The starting point was the development of a suspension spring kit which raises the ride height by 30 mm in order to achieve the necessary "all-terrain ability". To match the raised suspension, a wheel and tyre combination has also been developed. This consists of the AC Schnitzer alloy wheels Type III in size 8.5J x 17" offset 43 with all-terrain tyres in size 225/55 R 17. The complete chassis and wheel conversion is available for the BMW 3-series touring and saloon (both in the all-wheel drive version). In parallel, the bodywork has been modified. As a result, the AC Schnitzer X-ROAD is not only 30 mm higher than its standard brother but also 20 mm wider. The X-ROAD aerodynamic range for the 3-series touring has been adapted technically and optically to this new application and consists of wing extensions all round, a front spoiler and a rear skirt with marked drive-under protection. As we said, the AC Schnitzer X-ROAD range can be combined with many other special developments for the BMW 3-series E46. For example, sports silencers made of V2A special steel with chromed tailpipe trim, and suspension components such as the aluminium racing strut brace are also available. Last but not least there is an extensive interior range which contains aluminium and carbon-fibre trims, and also on request complete leather interiors. In addition, special navigation and Infotainment solutions complete the range for the interior. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Har en bekjent på østlandet som har en slik bil,det er visstnok en helt unik bil på vinterføret så ligger den klistret på veien!! så er den visstnok helt konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Syns den så ganske tøff ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå