WAR_lock Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Alle som er bmw fans må bare se denne episoden. Jeremy gives his verdict on BMW's new M5; Richard and James try their hand at Russian roulette road testing; and which hatchback is the hottest - the Renault Megane, Vauxhall Astra VXR or Golf GT Får frysninger når han prøver den M5 "And then i push this M Button" har sett den sikkert 3 ganger.. Noen som har episoden med "M3 CSL" ? Sesong 3 trur eg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 hvor får jeg sett/lastet ned den episoden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WAR_lock Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2005 eg har en privat server. skal prøve og redigere den og få lagt den ut. hvor får eg lagt ut 50mb filer på nette ? kansje admin her er har lyst på den og lagt den ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Kan sikkert legge ut midlertidig, men 50MB? Det var da lite for en hel Top Gear-episode? Må ha det i skikkelig kvalitet om det skal være noen vits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 ligger på rundt 170 mine ihvertfall. xvid avi. ca 30min med film ligger på 170mb. Samme med Pimp my Ride osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Jeg passerte en sølvgrå E60 M5 i Kr.Sand sentrum i går. Hadde nettopp sett TopGear-episoden så jeg ble litt overrasket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Beste episoden er jo når hr. Clarkson kjører E46 CSL-en på Isle of Man og i tillegg kjører tre generasjoner med M-biler (M1, M3 og M5 fra 80-tallet). Får også et lite gjensyn med den gamle CSL-en fra 70-tallet før episoden avrundes med en superbiltest av Z8, Porsche Boxter og Honda S2000! Sukk....for en episode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 dumt at det ikke ble noe banekjørin med CSL`n i den Isle Of Man-episoden..SINNSYK bil som hadde vært rått og sett skikkelig på bane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WAR_lock Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2005 Top Gear episoden er på 700 mb. men eg tenkte redigere ut kunn M5 delen. blir sikkert rundt 50 mb til 100 . eg såg dere snakket om "Isle of Man" hvor finner eg den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 http://www.mininova.org/search/?search=uk+top+gear her finner dere top gear episoder i helt ok kvalitet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå