RWDF Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Finnes det noen spillere som tar både CD/DVD og kassett? Eller må jeg evt. kjøre en løsning med to spillere hvis jeg vil ha mulighet til å spille begger formater i bilen? edit; ser pioneer har noe som går over to slots, men det har jeg ikke mulighet til. må da finnes noe som passer i én? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Da må det i tilfelle bli en kasettspiller med cd/dvd magasin, men det koster jo ganske mye da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2005 Kanskje jeg får skvisa inn en kassettspiller under kjørecomputeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 har du kassetter i bil alstå? huska ifra kassett tida at en dag i sola så vart de både falske å rare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 satt på til noen for mange år siden som hadde både cd og kassett. Måtte vippe ned fronten for å få tilgang til kassett. Var ikke mye DVD den tiden så om du får det nå m/DVD tviler jeg litt på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 Pioneer lager fortsatt kassetspillere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 26, 2005 Share Skrevet Juli 26, 2005 i tyskland har de knappt nok cd, kun kassett, en kollega importerte nettopp 2005 mod toyota previa.. med kassett.. nitti prosent av bilane vart solgt med kassett sa salgsrepresentanten der borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2005 satt på til noen for mange år siden som hadde både cd og kassett. Måtte vippe ned fronten for å få tilgang til kassett. Var ikke mye DVD den tiden så om du får det nå m/DVD tviler jeg litt på... Det er noe slikt jeg trenger, igrunn. DVD er ikke så nøye. Muren: Ja, jeg hører en del på kassetter, men ikke i bilen, siden jeg ikke har spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 27, 2005 Share Skrevet Juli 27, 2005 Tyskland har så stort radionett på autobahn at de ikke trenger cd-spiller! Ett helvette da fattern hentet bmw 525 touring i tyskland, med kassetspiller jaja..fikk original cd-spiller fra bmw bestilt i fra usa eller no sånt..her i Norge ville den blitt dyr.. Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå