steffen_sandnes Skrevet Juli 27, 2005 Share Skrevet Juli 27, 2005 Fant ut i dag at jeg ville ha bilen lakkert helt ned og hentet min inspirasjon fra "gjør det selv" guiden her inne. Jeg gikk til anskaffelse av: -1 stk Lakk -1 stk Klarlakk -Sandpapir Dessverre gledet jeg meg sånn at jeg glemte helt å ta bilder av jobben :/ Lakkering var lettere en jeg hadde trodd og det gikk helt fint sett bort i fra at på førersiden må jeg ta på ny i morgen da jeg gikk tom for lakk midt på sideskjøret så da blir det ennå mer pussing og lakking i morgen. Når alt er helt klart tar jeg noen bilder av jobben En spesiell takk til Aguilera og for "gjør det selv guiden" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Fant ut i dag at jeg ville ha bilen lakkert helt ned og hentet min inspirasjon fra "gjør det selv" guiden her inne. Jeg gikk til anskaffelse av: -1 stk Lakk -1 stk Klarlakk -Sandpapir Dessverre gledet jeg meg sånn at jeg glemte helt å ta bilder av jobben :/ Lakkering var lettere en jeg hadde trodd og det gikk helt fint sett bort i fra at på førersiden må jeg ta på ny i morgen da jeg gikk tom for lakk midt på sideskjøret så da blir det ennå mer pussing og lakking i morgen. Når alt er helt klart tar jeg noen bilder av jobben En spesiell takk til Aguilera og for "gjør det selv guiden" Hvor ligger denne guiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Se til venstre på siden her, under "Teknisk" midt på omtrent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Hvor ligger denne guiden? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4619 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Hvor ligger denne guiden? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4619 Lakker de i M5-grå du. Blir stilig vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Hvor ligger denne guiden? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4619 Lakker de i M5-grå du. Blir stilig vettu je.. alltid drømt om det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 endelig fått tatt bilde av sånn det ble seendes ut:) så hva syns folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Ser bra ut det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 MEget bra ja. Nå mangler det bare M3 speil og ny grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Hvorfor lakker dere kanalen? Gå over med tynner på det gråe feltet, og fjern det så godt det går, så kommer orginallakken fram under der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Blir helt sikkert ikke like bra som å lakkere på nytt? Eller? Uansett så koster det jo like lite som en bøtte med tynner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Blir helt sikkert ikke like bra som å lakkere på nytt? Eller? Uansett så koster det jo like lite som en bøtte med tynner. Har sett flere resultater der det har blitt svært bra.. Men men.. Skulle bare si ifra om det.. Sideskjørt er jo tingen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 må si meg fornøyd sjøl og:) nå er neste ut M3 speil:) er de vanskelige og montere?? grillen blir nok ikke forandret på hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 må si meg fornøyd sjøl og:) nå er neste ut M3 speil:) er de vanskelige og montere?? grillen blir nok ikke forandret på hehe Simpelt som bare det http://www.geocities.com/e36rulz/M3MirrorInstall.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Speilene er raske å bytte. De sitter i 3skruer bare, så det er fort gjort. Har bare gjort det på e39, men tror det ble nevnt i en topic her før at det er raskere på e36 enn på e39.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå