Gå til innhold

Prosjekt: Lakkering av sideskjørt (økonomiske varianten)

Anbefalte innlegg

Fant ut i dag at jeg ville ha bilen lakkert helt ned og hentet min inspirasjon fra "gjør det selv" guiden her inne.

Jeg gikk til anskaffelse av: -1 stk Lakk

-1 stk Klarlakk

-Sandpapir

Dessverre gledet jeg meg sånn at jeg glemte helt å ta bilder av jobben :/

Lakkering var lettere en jeg hadde trodd og det gikk helt fint sett bort i fra at på førersiden må jeg ta på ny i morgen da jeg gikk tom for lakk midt på sideskjøret :evil: så da blir det ennå mer pussing og lakking i morgen. Når alt er helt klart tar jeg noen bilder av jobben :)

En spesiell takk til Aguilera og for "gjør det selv guiden"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut i dag at jeg ville ha bilen lakkert helt ned og hentet min inspirasjon fra "gjør det selv" guiden her inne.

Jeg gikk til anskaffelse av: -1 stk Lakk

-1 stk Klarlakk

-Sandpapir

Dessverre gledet jeg meg sånn at jeg glemte helt å ta bilder av jobben :/

Lakkering var lettere en jeg hadde trodd og det gikk helt fint sett bort i fra at på førersiden må jeg ta på ny i morgen da jeg gikk tom for lakk midt på sideskjøret :evil: så da blir det ennå mer pussing og lakking i morgen. Når alt er helt klart tar jeg noen bilder av jobben :)

En spesiell takk til Aguilera og for "gjør det selv guiden"

Hvor ligger denne guiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt sikkert ikke like bra som å lakkere på nytt? Eller? Uansett så koster det jo like lite som en bøtte med tynner. :)

Har sett flere resultater der det har blitt svært bra.. Men men.. Skulle bare si ifra om det.. :) Sideskjørt er jo tingen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speilene er raske å bytte. De sitter i 3skruer bare, så det er fort gjort. Har bare gjort det på e39, men tror det ble nevnt i en topic her før at det er raskere på e36 enn på e39..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...