cmn Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2005 Fikk egentlig veldig lysst på ZX-9R blåfargen! Skal ha på merker etter at den er lakkert, men gidder liksom ikke sette på noe nå... Kjetil, jeg skal prøve å få tatt noen bilder i morra. Må vaske sykkelen først. Vil du forresten ha bilder med sollys på sykkelen, eller helst i skygge? Og funker det med 2048*1536? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Fikk egentlig veldig lysst på ZX-9R blåfargen! Skal ha på merker etter at den er lakkert, men gidder liksom ikke sette på noe nå... Kjetil, jeg skal prøve å få tatt noen bilder i morra. Må vaske sykkelen først. Vil du forresten ha bilder med sollys på sykkelen, eller helst i skygge? Og funker det med 2048*1536? Skal nok klare det litt bedre da. Usikker på hva som er best av sol og ikke. Prøv med skygge du Hvite skruzuki-felger må være en pain in the you-know-where å holde rene! Svarte felger er knall! Man må lide litt for skjønnheten. Har selv gule felger som vist litt lengre opp og kan trygt si de ikke er de letteste å holde rene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet August 12, 2005 Forfatter Share Skrevet August 12, 2005 Nå har jeg endelig fått tatt nye bilder, men den jævla photobucket-driten endrer størrelsen fra 2048*1536 til 512*384... Har du no mail jeg kunne sendt bilder på Kjetil? Bildene er på ca. 1,4mb uendret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 Sendte deg mailadressen på PM. Sjekk der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 9R-blåfargen stemmer jeg for hvis du skal ha uoriginal farge på kawa'n din. Utover det, E30'n til Sparre er sinnsykt tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå