Gå til innhold

Lakkere mc'n - hva med denne fargen?

cmn
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk egentlig veldig lysst på ZX-9R blåfargen! Skal ha på merker etter at den er lakkert, men gidder liksom ikke sette på noe nå... Kjetil, jeg skal prøve å få tatt noen bilder i morra. Må vaske sykkelen først. Vil du forresten ha bilder med sollys på sykkelen, eller helst i skygge? Og funker det med 2048*1536?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk egentlig veldig lysst på ZX-9R blåfargen! Skal ha på merker etter at den er lakkert, men gidder liksom ikke sette på noe nå... Kjetil, jeg skal prøve å få tatt noen bilder i morra. Må vaske sykkelen først. Vil du forresten ha bilder med sollys på sykkelen, eller helst i skygge? Og funker det med 2048*1536?

Skal nok klare det litt bedre da. Usikker på hva som er best av sol og ikke. Prøv med skygge du :D

Hvite skruzuki-felger må være en pain in the you-know-where å holde rene! Svarte felger er knall!

Man må lide litt for skjønnheten. Har selv gule felger som vist litt lengre opp og kan trygt si de ikke er de letteste å holde rene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nå har jeg endelig fått tatt nye bilder, men den jævla photobucket-driten endrer størrelsen fra 2048*1536 til 512*384... Har du no mail jeg kunne sendt bilder på Kjetil? Bildene er på ca. 1,4mb uendret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...