M3cabriolet Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 jeg plukket av fangerne og sideskjørta på e30'n når jeg satt på stylingen, så jeg tenkte å legge de ut for salg... dette er facelift dela -88-> helstøpte plast fangere med lister, og plast sideskjørt, fangere er lakkert i 181 diamantsvart, og sideskjørta er mattsvart ulakkert plast! dette hat sitti på touring, men tror det passer overens på resten av modellene og.... kom med bud på detta da! dette er en clean og pen option for de som liker det originalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 28, 2005 Share Skrevet Juli 28, 2005 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2005 skulle gjerne lagt ut bilder, men to grunner til at jeg ikke får gjort det.... jeg er ikke i nærheten der de ligger enda, og jeg får ikke til å legge inn bilder her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 4, 2005 Forfatter Share Skrevet August 4, 2005 krise her... jeg rydda opp i innboksen min, og greide uheldigvis å slette et par pm'er jeg ikke skulle sletta! du som er interessert i fangera og skjørta her: jeg må ha mail-adr di på nytt for å få mailet bilda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 passe sideskjørtene på ein 85-mod coupè? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 4, 2005 Forfatter Share Skrevet August 4, 2005 tja, jeg tror det, er vel like kanaler på alle e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 du har fått pm;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 4, 2005 Forfatter Share Skrevet August 4, 2005 du og! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 5, 2005 Forfatter Share Skrevet August 5, 2005 bOrre: du har PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 7, 2005 Forfatter Share Skrevet August 7, 2005 ser ut til at kjøpern har trukket seg... noen andre som er intressert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 7, 2005 Forfatter Share Skrevet August 7, 2005 solgt for 1000,- om ingen andre legger inn høyere bud fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 10, 2005 Forfatter Share Skrevet August 10, 2005 solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 10, 2005 Share Skrevet August 10, 2005 ble de mine eller bøy noen høyere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 10, 2005 Forfatter Share Skrevet August 10, 2005 hehe... nervøs? neida, de blei dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 10, 2005 Share Skrevet August 10, 2005 hehe, neida;) men har ikke hørt noe fra deg så har lurt litt på om de ble solgt til noen andre:P men da vet jeg det, så slipper jeg se etter andre fangere;) takk så langt for handelen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå