P.I.B Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 Møtte deg da du tok kveld ja. Du var på veg inn til sentrum. Stemmer nok det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Møtte deg da du tok kveld ja. Du var på veg inn til sentrum. Stemmer nok det ja Jeg og møtte deg når du var på vei igjennom sentrum .... men jeg kjørte en ganske anonym bil så du la nok ikke merke til meg.... P.S: Bilen din er enda finere i virkeligheten enn på bilder... skikkelig nice!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 Takk for det Fikk du sett E30'n til Petter V. da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Åja... har studert den mye nå... fy så fin der er blitt.... å fy så full den mannen ble igår kvell... satt baki bilen jeg kjørte og sloss med søskenbarnet sitt.... Og skulle selge rustfrie rørbøy fra et trampolinesett til alle som gikk forbi.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 HEHE.... Han er lik seg selv ja Ble fin E30'n ja.... Er ikke helt 100% ferdig enda men. Det blir vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Han skulle komme en tur opp til meg seinere idag... da skal jeg ta noen bilder å legge ut... det er den fineste 4-dørs e30`n jeg har sett på lang lang tid.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 Han skulle komme en tur opp til meg seinere idag... da skal jeg ta noen bilder å legge ut... det er den fineste 4-dørs e30`n jeg har sett på lang lang tid.... Jepp. Du får hilse da:) Mulig han har hevet den litt igjen nå?? Brukte jo en times tid pr.fartshump i går Måtte vel trixe litt med en stor garage jekk over de værste humpene. Håpløst men..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 he he. han var vel ikke full i går... husker ikke jeg nei de som gikk glipp av børninga gikk enkli glipp av d beste med hele kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 he he. han var vel ikke full i går... husker ikke jeg nei de som gikk glipp av børninga gikk enkli glipp av d beste med hele kvelden. Men forhåpentligvis ble det filmet???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Det ble filmet av gatebil folka også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Tok turen inn til byen ca ved midnatt for og skjekke ut om det var nokka liv, var jo rene spøkelsesbyen. Når jeg skulle hjem igjen så var jo alle på ferjekaia på Mordalsvågen så jeg stakk bare hjem siden purken stod der, var vel ikke mye action der!? Når er vel ikke Molde en spøkelsesby ved midnatt? Var det igår.... ikke en bil i byen men kansje 50 - 60 biler som kjørte rundt byen for å burne med politiet på slep.... Hehe, jeg måtte være hare for en med motorsykkel til Krifast, så jeg gikk glipp av det der. Men fyttif.... hvor den sykkelen gikk!! 900RR med turbo. Need to say more? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 synest jeg hørte den poffe avgårde ja.. virket greit den såg d ut til... jeg prøver og legge ut noen bilder jeg tok i går med telefonen men får d pokkern ikke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 legger bare en link her jeg.. regner med d kommer en del bilder på denne tråden her. http://www.midtnorskgatebil.com/forum/v ... =1925#1925 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 Hehe, jeg måtte være hare for en med motorsykkel til Krifast, så jeg gikk glipp av det der. Men fyttif.... hvor den sykkelen gikk!! 900RR med turbo. Need to say more? 900RR m/turbo må være alvor ja. Hadde selv en 900RR for noen år siden. Syntes den funka greit uten turbo og jeg. Prøvde en GSXR750 med turbo engang da. Livsfarlig men rått! Løftet seg enkelt på bakhjulet i 200km/t den i hvertfall. Skummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 Ca. kl 15.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå