mAZE Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Du er slem for du har rød.. Det har jeg oxo.. Jeg er oxo konge.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Disse gradene er faktisk det eneste lille "minuset" jeg ser på dette forumet. Slike grader er i og for seg greit nok det men det virker av og til som enkelte poster bare en smileys eller noe annet uvesentlig bare for å en ny post eller nærme seg den neste graden. jør vi ikke nei. :)jeg driter enkli i di gradene jeg.. men er jo litt vittig og se hvor mange inlegg folk har da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Jeg er jo dritfull jeg da... SKÅL..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Disse gradene er faktisk det eneste lille "minuset" jeg ser på dette forumet. Slike grader er i og for seg greit nok det men det virker av og til som enkelte poster bare en smileys eller noe annet uvesentlig bare for å en ny post eller nærme seg den neste graden. jør vi ikke nei. :)jeg driter enkli i di gradene jeg.. men er jo litt vittig og se hvor mange inlegg folk har da.. Joa... Regner med at de fleste driter i gradene. Hvor mange innlegg folk har ser du jo uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 ...BMW M POWER!/// Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå