Gå til innhold

Festebrakett for servopumpe/dynamo på e30


eehgil
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle prøve å montere servoen jeg har hatt liggende på bilen idag (BMW 318is e30 1990).

Jeg har tidligere printet ut en liste her på siden over delene jeg trengte, der sto det at jeg måtte bytte ut braketten dynamoen er festet med med en ny med feste både for servopumpe og dynamo. Da jeg hadde tatt av luftfilterboksen og dynamoen så jeg til min forferdelse at braketten jeg hadde kjøpt var den samme som sto på..

Har prøvd å sjekket på online etk ( http://www.realoem.com/bmw/select.d... ) Der finner jeg ikke mer enn en type brakett, den jeg har (delenr: 12311717589) det er denne som må byttes??

Da jeg prøvde å finne ut hvordan servopumpen skulle monteres fant jeg et hull på blokken, ca. 10 cm nedenfor braketten til dynamoen der det så ut som den passet, er det her den skal være? det som ikke passer da er "strammestaget" for servoreimen, det fant jeg ingen plass å feste..?

er det noen som har noen tegninger/linker der det er beskrevet hvordan dynamo og servopumpe er festet til blokken?

På forhånd takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som kan hjelpe meg med dette?!?!

Har fått vite at det ikke er samme brakett på sekserne som på firerne, og at man sannsynlivis ikke må skifte braketten på m42 motoren, men da gjenstår altså hvordan i h#&%" pumpen skal monteres?? Tror det er likt også på m40, og muligens også på e36 og/eller e34 med noen av disse motorene, uten at jeg kan si det med sikkerhet.

Hadde vært vanvittig taknemlig for et bilde eller en tegning, men en god forklaring holder også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...