K Landre Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Den bilen så passelig mislykket ut, ikke akkurat like fin som BMW sin egen 6 serie front da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Kanskje litt voldsom den fronten, men det er kun tilvenning. En klassiker. Men, mener de tar litt etter nye Audifronten, ved å draaa den nedover. Eller Kanskje det er audi som tar etter BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 postet før, og den er fortsatt like stygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 fy faen det der var stygt jah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 postet før, og den er fortsatt like stygg Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 Hvis Hartge vil ha det sånn skal ikke jeg diskutere med dem! DE kan det med å tune bmw sine toppmodeller! Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 postet før, og den er fortsatt like stygg Jepp Jaja, vi kanke klandre klandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Er vel ikke M6 det på bildet over... Er Hartges utgave av 645CI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Hvis Hartge vil ha det sånn skal ikke jeg diskutere med dem! DE kan det med å tune bmw sine toppmodeller!Patrick B Hjelper jo ikke en dritt at bilen går noe jævlig om den er så stygg at ingen vil kjøpe den da postet før, og den er fortsatt like stygg Jepp Jaja, vi kanke klandre klandre haha Er vel ikke M6 det på bildet over... Er Hartges utgave av 645CI Var det jeg også trodde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Jeg vil si at agressiv er et ord som beskriver den mer en stygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå