mAZE Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Ja, som topic sier.. Har utrolig liten fantasi, så litt hjelp til en tittel hadde ikke gjort noe. Kom med forslag. Jeg velger den jeg synes er best på søndag. Sangen er vel i samme gate som "Stay With Me", så da vet vel mange av dere ihvertfall hvordan den er slik nogenlunde. Om ikke, så er den å finne her: http://rita.nrk.no/community/klanen/demo/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 Like dårlig fantasi som meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Eg har og dårlig fantasi....................."stay with me ....again" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 hva med... potet! bra navn på en sang etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Alone With You, Taking The Secret, ehhh, Standing Here, Been There, Whip The Rest, Making History???? :D Den er kanskje sann også?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Er du musiker? Jeg også... Jeg får ikke hørt noe.. Må logge inn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 Er du musiker? Jeg også...Jeg får ikke hørt noe.. Må logge inn.... Er "musiker" ja.. Drevet med det i 14år nå. Du får logge deg inn da vet du. Er gratis det. Ellers ligger den andre steder også. Den ligger på Sainsbury sin side f.eks.. Potet?? Hmm, litt vel original kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Feit sang! Hvilke sjanger er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 Feit sang! Hvilke sjanger er det? Takk for det.. Den går vel under Dance sjangeren den der. Lager for det meste det og Trance. Hender det blir litt andre sjangere også, men er stortsett disse to jeg holder meg til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Jeg finner kun "stay with me" der jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå