Tomas Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Jeg har en BMW 325i E30 hvor tomgangsstabilisatoren nå ser ut til å ha tatt permanent sommerferie. Symptomene er ujevn tomgang, står å "gynger" på turtallet. Ved cruising så kommer det små rykk og napp. Har blitt fortalt at det sannsynligvis er tomgangsstabilisatoren som da er røket. Så er spørsmålet : Er det mulig å rense denne på noen måte ?? Er dette en vanlig feil ? Jeg har googlet litt på saken, men ble ikke noe klokere av det. Noen som vet hva tomgangsstabilisator heter på engelsk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7284 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Jeg har googlet litt på saken, men ble ikke noe klokere av det. Noen som vet hva tomgangsstabilisator heter på engelsk ? Er det ikke ICV mon tro? Idle Control Valve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 Takker og bukker. KJEMPEBRA HOWTO forresten. Grunnen til at jeg ikke fant HOWTO'en når jeg søkte var vel at jeg søkte på "tomgangsstabilisator" mens i HOWTO'en blir den kalt "tomgangsregulator" Jaja. . .skal prøve HOWTO'en med en gang jeg kommer hjem wish me luck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Det kan jo verre en slange som har dotte ut på belgen og da hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas Skrevet Juli 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2005 Nei, det kan det IKKE !! Det var tomgangsregulatoren det var noe galt med !! Nå virker det i hvertfall. Weeeee !! Det er deilig å ha den gode gamle bilen tilbake igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 HAHAHAHAHAHHAHAHAHHA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå