BalleKnalle Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Ikke de store mod´sene men utrolig nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 Den var mye bedre enn 6-serien gitt.. Litt mer jordnær denne her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 Ja, en kan trygt si at det er store kontraster mellom denne og 6 serien til Hartge.... Hva i H¤#¤6 de tenkte på når de laga stylingen til den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet Juli 30, 2005 Share Skrevet Juli 30, 2005 å fy faen.. da ler du ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 FET bil ! BMW er jo konge bil uansett hva de andre kommer med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 Ikke så ille M6 hartge heller da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 joda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 1, 2005 Forfatter Share Skrevet August 1, 2005 Fronten ser fortsatt stygg ut spør du meg... Hvite nyrer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 den m6en så skikkelig jalla ut, forferdelig tragisk hvis noen ødelegger en så flott dyr bil med så forferdelig styling, eneste felgene som var ok, og bakenden seff, men fronten var grusom, hvor store felger bruker hartge på m5 og m6? 21"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 Hamann utgaven av 6-serien er nydelig, er ikke helt sikker på om det var m6, men flott bil uansett! Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 Jøss de klarte å komme med styling til en ny BMW uten "kanin tenner" konseptet dems. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 Jeg må bare få sagt det, at jeg synes de litt eldre modellene til BMW er mye penere enn de nye.. Noen som er enig i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Jeg må bare få sagt det, at jeg synes de litt eldre modellene til BMW er mye penere enn de nye.. Noen som er enig i det? Klarer aldri helt å bestemme meg for den nye 5ern.. Men jeg liker 1ern og 3ern mer og mer Fronten på 3ern er jo så som så... den går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Fronten ser fortsatt stygg ut spør du meg... Hvite nyrer? Ser bra ut med svarte..Så et bilde av dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå