jødahl Skrevet Juli 31, 2005 Share Skrevet Juli 31, 2005 Jeg ønsker div. deler til min E30 M3. Jeg trenger midtkonsoll, pluss diverse annet innvendig utstyr Åpen for tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 1, 2005 Forfatter Share Skrevet August 1, 2005 Ingen som har noe som helst de vil bli kvitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet August 1, 2005 Share Skrevet August 1, 2005 Er det den ombygde M3`n fra 320? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 1, 2005 Forfatter Share Skrevet August 1, 2005 ehh, ja det er jo det. Men skal ha M3 deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 12, 2005 Share Skrevet August 12, 2005 Midtkonsollen er 110% identisk på E30M3 og vanlig E30 så om du får en ifra en 316 så er de like.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 Midtkonsollen er 110% identisk på E30M3 og vanlig E30 så om du får en ifra en 316 så er de like.. Det stemmer. Så en sånn bør være grei skuring å finne hos en høgger. Jeg skulle forøvrig gjerne hatt en midtkonsoll uten kasettholder...Noen som har? Kan godt få min i bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 Husk at ved kjøp av noen E30 3 serie konsoller, så må du skjære ut til plass for el.vindu knappene. Men dette er ikkeno problem. Bare til info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå