M30bXx Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 hei gunnar. har du vare nr til de releet du brukte? tenkte og bestille fra gs feks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProjectE39 Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Har ikke målt hvor mye den trekker, men ikke-Biltema-sikringen holder fortsatt helt fint. De forbanna elendige AGU-Biltema-sikringene skal jeg ikke putte i igjen. Andre typer Biltema-sikringer er sikkert ok. De AGU-sikringene til biltema er noe drit ja! De brenner ikke av, men de tåler ikke vibrasjoner! Har hørt om dem som har røket slike sikringer på tur hjem fra biltema uten engang å ha satt dem i holderen så... :S Styr unna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Tenkte jeg skulle gjøre dette jeg også da viskosen min er så dårlig at jeg kan holde den igjen med to avis sider Tror du jeg kan bruke en fra en 2liter galant 93 ? Tror størrelsene på radiatorne er temmelig like. Har nemlig gamlebilen stående med syke mengder rust på bærebjelkene Skal gå i gang med dette til helgen tror jeg, på 525i m50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apocalypse Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Er ikke tilfeldighvis noen som har bildene i den tråden her liggende på datan ( koblingskjema o.l ) da ingen av bildene kommer opp her på datan min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apocalypse Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Noen som kan linke til en side hvor jeg kan få kjøpt den termostatgiveren ? Til å plugge inn i radiatoren.. Ser at Biltema har div, men dog ikke til Bmw ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Regner med at bmw har det til bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Er ikke tilfeldighvis noen som har bildene i den tråden her liggende på datan ( koblingskjema o.l ) da ingen av bildene kommer opp her på datan min.. +1. Fin guid dette, men mangler noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 bildene er vekke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Brukt et helt vanlig rele fra biltema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå