Gå til innhold

"Klemmeholder" til høyre fremvindu


Eirik
 Share

Anbefalte innlegg

Har hatt litt problemer med at det høyre fremvinduet på bilen min går skjevt ned, og begynte dermed å skru litt på Baghera.

Fant fort ut at det var denne "klemmedingsen" som ikke var festet skikkelig til vinduet helt nede. Dere som har sett denne før vet sikkert hva jeg snakker om... :)

DSC04051.jpg

Spørsmålet er: må jeg skifte hele tingen, eller er det nok å bare kjøpe en ny pakning til å legge inni denne? Hvor får jeg eventuellt kjøpt dette?

Går jeg til BMW-forhandler, anbefaler de vel å skifte hele døra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme problemet hadde jeg og her i vinter. Kjørte vindusheisen ned med vinduet fastfrossent... :( Jeg bare vasket vinduet og den skinna, eller klemmedingsen, helt rein med lynol, så fylte jeg skinna med noe silikongreier og stappet skinna på plass igjenn! Har funka helt fint siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme problemet hadde jeg og her i vinter. Kjørte vindusheisen ned med vinduet fastfrossent... :( Jeg bare vasket vinduet og den skinna, eller klemmedingsen, helt rein med lynol, så fylte jeg skinna med noe silikongreier og stappet skinna på plass igjenn! Har funka helt fint siden...

Ok, danke schön!

Er det forskjellige typer silikon? Evt, husker du hvilken du brukte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettopp inne hos Bavaria (BMW forhandler i Stavanger/Sandnes området), de fortalte at jeg ikke kunne kjøpe bare denne skinnen!

Jeg måtte kjøpe nytt vindu, da denne satt montert på vinduet. Jævler :shock:

Så tror nok det blir første varianten med å rense og bruke silikon...:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...