Geir Anders Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 Lurer litt på å bytte ut felgene mine med et sett GT felger. Dvs av denne typen, (stjeler bilde av bilen til Joaren) Kontakt meg om du selger, kjenner noen som selger, eller har sett noen til salgs! Om bytte er av interesse, har jeg Breyton Magic felger med helt nye Dunlop SP9000 dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 Sånne er jeg ute etter også. De er veldig lette. Hvis det er de som det står BMW Motorsport på! De som det ikke står det på er ikke like bra tror jeg. De som har BMW Motorsport i store bokstaver på siden er nemlig smidde og veier bare 7-8 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 3, 2005 Forfatter Share Skrevet August 3, 2005 Burde også nevnt at jeg KUN er ute etter ekte motorsport felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 hmmm... felga jeg har tilsalgs er kliss like disse, men har bare istøpt en m3 emblem i felgen, det står ikke bmw motorsport på de med store bokstaver, men de er da originale disse og, er plukket av en original m3, og tilogmed reservehjulet ser sånn ut! disse er lettere enn mine 17" rh x-rad til den andre bilen f.eks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 Det finnes en egen felg som bare ble levert på M3 GT (muligens på lightweight versjonen også). Denne er stort sett lik den vanlige M3 felgen men kanten + sidene av eikene er polert og det står BMW MOTORSPORT på den. Denne felgen er smidd så vidt jeg husker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 Jeg har oppfattet at det i hovedsak finnes tre vesjoner av disse felgene. - Originale GT felger (som beskrevet over) - Originale M3Cab felger (ikke like lette, men ganske lette de også) - Replica (finnes både med og uten M-logo og MOTORSPORT påskrevet). Disse er som regel relativt mye tyngre enn begge de originale typene, og metallfinnish er ikke av samme kvalitet, men de kan allikevel være helt greie for de som ikke er villt opptatt av å spare uavfjæret vekt. Noen som har fått med seg noen flere versjoner? Håper ikke du ser på dette som ødeleggende for tråden, gEIRA. Det var i så tilfelle ikke meningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorleif Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 Nei det er minst 4 felger fra BMW, og om det står BMW Motorsport på dem, trenger de ikke å våre smidde. Jeg har to sett til min GT, men bare et av disse settene er smidde, de andre er støpte, og du ser ikke forskjell på dem før du nær dem. 1 Smidde med BMW Motorsport Dette er GT og LWT Felgene 2 Smidde som er polerte 3 Støpte med BMW Motorsport 4 Stopte med BMW M embleet Pluss alle de uoriginale Thorleif Nilsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 13, 2005 Forfatter Share Skrevet August 13, 2005 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 13, 2005 Share Skrevet August 13, 2005 hmmm... felga jeg har tilsalgs er kliss like disse, men har bare istøpt en m3 emblem i felgen, det står ikke bmw motorsport på de med store bokstaver, men de er da originale disse og, er plukket av en original m3, og tilogmed reservehjulet ser sånn ut! disse er lettere enn mine 17" rh x-rad til den andre bilen f.eks! hvor meget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet August 14, 2005 Share Skrevet August 14, 2005 hvordan ser man egentlig om de er orginale eller replica? om det står bmw motorsport på alle/begge versjoner ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorleif Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 hvordan ser man egentlig om de er orginale eller replica? om det står bmw motorsport på alle/begge versjoner ? På BMW felgene står det enten BMW Motorsport, eller M merket er nedfeldt, du finner også, BMW's dele nummer på de originale. Uoriginale har normalt dårligere finish, og det står bare Motorsport på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet August 22, 2005 Share Skrevet August 22, 2005 ..for ikke å glemme at de uoriginale også mangler kant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Hvis noen skal selge smidde M3 GT felger så si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå