bmwdude_1 Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Mer bil i en E34 en E30 mener jeg. Men e30`en er nok en populær... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 det er forskjell på kvalitet og driftsikkerhet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 det er forskjell på kvalitet og driftsikkerhet! *kremt* En E34 holder seg mye bedre enn en E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 joda, men noen ungdomsbil er det ikke! Og den kommentaren der var mer rettet til SeT sin antydning om at Toyota er mer kvalitet enn BMW, noe jeg, som er den eneste i familien som ikke har Toyota, kan benekte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 toyota er var vel kvalitet d en gang og. BMW e30 er jo en sinnsyk kjøremaskin da. er vel ikke mange biler som er så gøy og kjøre om man får litt motor unnder panseret. men dyre d er dem. men da kan vi jo og c på mercedes 190 og da. 2,3 og 2,5 de er dyre de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 joda, men noen ungdomsbil er det ikke! Og den kommentaren der var mer rettet til SeT sin antydning om at Toyota er mer kvalitet enn BMW, noe jeg, som er den eneste i familien som ikke har Toyota, kan benekte! Nå er det vel snakk om noen e30'er med litt kraft under panseret det er snakk om her, og da er vel mr2 mk1 noe å sammenligne med? Ikke en sleten gammel carina vertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 joda, men noen ungdomsbil er det ikke! Og den kommentaren der var mer rettet til SeT sin antydning om at Toyota er mer kvalitet enn BMW, noe jeg, som er den eneste i familien som ikke har Toyota, kan benekte! Nå er det vel snakk om noen e30'er med litt kraft under panseret det er snakk om her, og da er vel mr2 mk1 noe å sammenligne med? Ikke en sleten gammel carina vertfall! Er ening med deg at Toyota her myyyyeeee bedre kvalitet en Bmw ! Bare les om alle rare feil som folk her inne har ! Jeg har hatt 2 bmw'er og 2 toyotaer. Toyota'ene 0 problemer i over 2 år, bmw 1 problem en gang pr mnd. Sånn er det vist med nye også. MEN ! Toyota av de enkle typene er rett og slett driiiit kjedelig og se på + at de er ikke over konge med tanke på sportslige kjøre egenskaper. Jeg valgte bmw pga utsende (innvedig og utvendig) , sportslige vei grep og 6 cyl (gooode lyden). Bmw kommer aldri til og få ros av meg for og lage tekknisk gode bilder. Det ryker og er noe feil stup i kvarten med de. Girkasser,ende ledd, kjøle systemet,lambasonde, oppheng, foringer,motor, og ikke minst det elektriske. Ser nesten ikke en eneste salgs anonse på en bmw fra 97/99 der bilen ikke er blitt kostett på rundt 22 000 kr i repp på "slite deler" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Kvalitet er så mye mer enn bare holdbarhet hos meg. Hvis du tar interiør o.l i BMW vs Toyota genrellt, er det jo et hav imellomg. Toyota er billig plast og harde, vonde seter, mens BMW er gjennomført stil, med gode, kjørevennlige seter. Og motormessig synes jeg BMW tar igjen på størrelsen på motoren. Mens Toyota satser på 1.3 liter osv, begynner bmw på 1.9. SPORTSbilene til Toyota har like mye hester som 325/328osv. Og, jeg vil ikke si en Celica T-Sport er så himla god å kjøre heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Vel---- prøv en 91 mod mr2. den tar bilen din , både med kjørekomfor ,i akks og på bane Samenligner du en bmw fra 80 tallet mot en toyota fra 80 tallet , er bmw overlegen på kjøre komfor, det skal vere sikkert og vist,det samme gjelder også rustbestandig, men der er det også stopp. Det er en liten rar ting til: Toyota sin 1,6 16v tar jo 318 i aks ! både e30 og e36 . Hadde en toyota carina e 95 mod, som komfor messig var like god som min nåværende e36. Jeg hadde 0 problem med og kjøre fra kompisen min sin 318 med denne Så det har skjedd ting der også . Er en ting jeg selvsagt ikke har iberegnet, og det er jo at ungdom velger bmw og kjører de i filler og koster ikke penger på service. Toyota blir eid av fornuftige og eldre mennesker som tar mer var på bilen og ikke herjer den i filler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Toyota har bra komfort og egenskaper hvis du kjøper riktig type ja..uten tvil..har selv eid Toyota og aldri problemer. 95mod Celica 2.0GT med skinn++++ som jeg kjørte fra 325 med uten noe særlig problem.. Beste bilen jeg har hatt både kjøremessig og komfortmessig og jammen ikke noe plast der i forhold til alt som bråker spesielt i E36..hatt 4 bmw`er både med og uten skinn men ingen har gitt et helhetsinntrykk som er like bra som toyota`n.. mye pga at det Alltid er noe problemer med bmw`ene..dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Vel---- prøv en 91 mod mr2. den tar bilen din , både med kjørekomfor ,i akks og på bane Samenligner du en bmw fra 80 tallet mot en toyota fra 80 tallet , er bmw overlegen på kjøre komfor, det skal vere sikkert og vist,det samme gjelder også rustbestandig, men der er det også stopp. Det er en liten rar ting til: Toyota sin 1,6 16v tar jo 318 i aks ! både e30 og e36 . Hadde en toyota carina e 95 mod, som komfor messig var like god som min nåværende e36. Jeg hadde 0 problem med og kjøre fra kompisen min sin 318 med denne Så det har skjedd ting der også . Er en ting jeg selvsagt ikke har iberegnet, og det er jo at ungdom velger bmw og kjører de i filler og koster ikke penger på service. Toyota blir eid av fornuftige og eldre mennesker som tar mer var på bilen og ikke herjer den i filler Toyota mr2 er vel en litt uberegnelig bil, ikke hele tiden du vet når den slipper, er noe helt annet med bmw. Du vet når den slipper, selfølgelig må du ha kjørt litt bmw for å vite hvordan de oppfører seg, spesiellt E30 Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 ja, spesielt hicaccen slipper på rumpen rett som det er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Vi hadde hiace som russebil.. kjørte med helt ferdige bakdekk en stund før vi måtte skifte de.. damn..slang som bare det på våt vei.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 ja, spesielt hicaccen slipper på rumpen rett som det er... Japp det er den og 316,318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Hm, er dette et BMW eller Toyota forum? Som noen har nevnt her, jeg tror dette har mye med vedlikehold og kjørestil å gjøre. Hvis du har en eldre e36 med høy kmstand som har fått dårlig vedlikehold og med eiere som kjører hardt, så kan du ikke forvente noe annet enn at det er ofte problemer og at alt som kan bli slitt nå må byttes. Blir helt feil å si at det alltid er noe tull med BMW. Du får det du kjøper. Jeg hadde en '92 320i som var sånn... den kosta meg skjorta. De andre BMW'ene jeg har eid har vært solide og uten andre problemer enn normale slitedeler. Men så har jeg blitt rimlig pertentlig med vedlikehold selv og kjørestilen er nok bedre nå enn før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå