Espen|3k Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Ga 35 000 for min jeg, nå i mai. Kliss original og strøken, gått 108 000 dokumenterte km, har full historikk og kjenner de jeg kjøpte den av. 90 modell er det også En kamerat solgte på samme tid sin 316 89' Han fikk også 35 000, riiimelig strøken den også, gått 140 000... Tja noen er kanskje noen litt dyre i forhold til stand men... Men sånn er det, populære biler, jeg digger dem, skal ha mange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 5, 2005 Forfatter Share Skrevet August 5, 2005 Forstår det når man snakker om så lav km, men de aller fleste ligger over 220.000km.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Forstår det når man snakker om så lav km, men de aller fleste ligger over 220.000km.. Prøv og legg ut en anonse på nette/lokal avis. Kan godt hende noe eldre mennesker ser dette, og har en bil som du beskriver. Kjøper du av eldre , selger de skjeldent for fantasi priser. Du betaler rett og slett det bilen er verdt. Kan ikke skjønne annet en det burde la seg gjøre og skaffe en bil som du beskriver til rundt 20 000 kr som er i grei stand, men ikke akkurat er noe utstillings objekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... te=default Denne kan du få for en billig peng !! årsavgift betalt. Ska på eu i....Nå august. bilen mangler nå dashbord. litt rust men ikke noe allverdens vill eg tro. Bilen står på Sola. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 6, 2005 Forfatter Share Skrevet August 6, 2005 Flyttet en haug med off-topic-greier hit: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9072 BMW_Racing, interessant, bare synd den står så langt unna. Har forøvrig funnet noen billigbiler etterhvert, i området også, så vi skal se på et par i løpet av noen dager, så får vi se hvor vi ender. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 BMW_Racing, interessant, bare synd den står så langt unna. Bor ikke du på Bryne eller er jeg helt vekke ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 6, 2005 Forfatter Share Skrevet August 6, 2005 Bor ikke du på Bryne eller er jeg helt vekke ?? Kommer fra Bryne, men bor i Tønsbergsområdet, altså langs Oslofjorden, så det er et stykke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Okei. husker jeg leste en plass at du var fra Bryne og trodde eg du Bodde på Bryne JAJA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå