Gå til innhold

Fant drømmebil, men så var det pengene da...:(

Eirik
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

alle coupe versjoner av 3 serien (hvertfal e36) har Is i betegnelsen sin. 323is, 325is osv osv... alle 318 i usa har 140hk

Jeg har hatt 7 stk E36 Coupe, og har aldri hørt om iS utenom på 318 Coupe.

De jeg har hatt er 6 stk 320 fra 92 til 96, og en M3 GT.

Hvor har du fått dette fra, siden jeg har aldri hørt om det, på Europeiske biler. USA utgavene er noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes is-utgaver av alle modellene i USA - går kun på utstyrsnivå. Det har ingen likhetstrekk med f.eks. 318is eller 320is i Europa, hvor det betyr at det sitter en annen motor i bilen. Coupéene i Europa heter akkurat det samme som sedanene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle e36-eiere burde ta en grundig titt på denne bilen for å lære litt om kunsten å style. Jeg kan ikke huske sist jeg så en stylet e36 uten hverken klistremerker a'la 'bmw-power', overdimensjonerte dtm-rør, e46 Rieger front, GTR-spoiler, cupvinger, bakrutesenker av tape, lexus-baklykter, hella-parklysringer eller øyelokk. Denne kunne jeg jo faktisk vist meg offentlig i selv.

Fantastisk :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle e36-eiere burde ta en grundig titt på denne bilen for å lære litt om kunsten å style. Jeg kan ikke huske sist jeg så en stylet e36 uten hverken klistremerker a'la 'bmw-power', overdimensjonerte dtm-rør, e46 Rieger front, GTR-spoiler, cupvinger, bakrutesenker av tape, lexus-baklykter, hella-parklysringer eller øyelokk. Denne kunne jeg jo faktisk vist meg offentlig i selv.

Fantastisk :applause:

Det er jo en M3-kopi med svarte nyrer. Du kan ikke påstå det er få E36 M3 look-a-like der ute... :) Men for all del, det er absolutt en pen og gjennomført bil som jeg godt kunne hatt.

Skikkelig fin med de fem-ekede (doublespoke) M3-felgene og BBSene, men likte ikke felgene på det nederste bildet og kan også styre meg for de tidlige M3-felgene. Svarte nyrer liker jeg heller ikke.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en M3-kopi med svarte nyrer. Du kan ikke påstå det er få E36 M3 look-a-like der ute... :)

Nei, omtrent 90% av e36'er er jo i mer eller mindre grad M3-inspirerte. Problemet er jo at omtrent like mange ikke klare å stoppe stylingen før det er gått for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg synes bare at mange prøver litt for hardt. Man kan ikke bare style en bil inn i evigheten og forvente at den bare blir finere og finere jo flere spoilere man skrur på. :)

Helt enig der. Det finnes utrolig mange eksempler på biler det har blitt gjort med, men tingen er, ofte er de nok litt klar over det også, for når det blir så ekstremt som flere biler på f.eks. Gatebil, så er det snakk om håndtverk, ikke bare bil. Må jo bare innrømme at noen (få) har helt fantastiske løsninger og finish - på tross av at jeg aldri kunne tenkt meg å verken trille rundt i eller ha en slik bil selv.

Men.. det finnes en mellomting, der det verken er kult, pent eller tøft.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...