Eirik Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 Perfekt bil, akkurat slik jeg vil ha den... Eneste er grillen som jeg ville skiftet. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... te=default Ellers er bilen beutifuul! Vil ha! Nesten sånn at jeg begynner å jobbe, bare for å kuppe den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 Er jo en på forumet her som selger den. Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 alle coupe versjoner av 3 serien (hvertfal e36) har Is i betegnelsen sin. 323is, 325is osv osv... alle 318 i usa har 140hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorleif Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 alle coupe versjoner av 3 serien (hvertfal e36) har Is i betegnelsen sin. 323is, 325is osv osv... alle 318 i usa har 140hk Jeg har hatt 7 stk E36 Coupe, og har aldri hørt om iS utenom på 318 Coupe. De jeg har hatt er 6 stk 320 fra 92 til 96, og en M3 GT. Hvor har du fått dette fra, siden jeg har aldri hørt om det, på Europeiske biler. USA utgavene er noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 dette er jo joar sin bil. meget pen bil! har heller ikke hørt om E36 is (utenom 318). har hatt 4 E36 (2stk 325 og 2 stk M3) og ingen av de stod det is på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 Det finnes is-utgaver av alle modellene i USA - går kun på utstyrsnivå. Det har ingen likhetstrekk med f.eks. 318is eller 320is i Europa, hvor det betyr at det sitter en annen motor i bilen. Coupéene i Europa heter akkurat det samme som sedanene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 Alle e36-eiere burde ta en grundig titt på denne bilen for å lære litt om kunsten å style. Jeg kan ikke huske sist jeg så en stylet e36 uten hverken klistremerker a'la 'bmw-power', overdimensjonerte dtm-rør, e46 Rieger front, GTR-spoiler, cupvinger, bakrutesenker av tape, lexus-baklykter, hella-parklysringer eller øyelokk. Denne kunne jeg jo faktisk vist meg offentlig i selv. Fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 Alle e36-eiere burde ta en grundig titt på denne bilen for å lære litt om kunsten å style. Jeg kan ikke huske sist jeg så en stylet e36 uten hverken klistremerker a'la 'bmw-power', overdimensjonerte dtm-rør, e46 Rieger front, GTR-spoiler, cupvinger, bakrutesenker av tape, lexus-baklykter, hella-parklysringer eller øyelokk. Denne kunne jeg jo faktisk vist meg offentlig i selv.Fantastisk Det er jo en M3-kopi med svarte nyrer. Du kan ikke påstå det er få E36 M3 look-a-like der ute... Men for all del, det er absolutt en pen og gjennomført bil som jeg godt kunne hatt. Skikkelig fin med de fem-ekede (doublespoke) M3-felgene og BBSene, men likte ikke felgene på det nederste bildet og kan også styre meg for de tidlige M3-felgene. Svarte nyrer liker jeg heller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet August 2, 2005 Forfatter Share Skrevet August 2, 2005 Jepp, helt ren og pen bil med stor nok motor... Men en annen ting er at den har vært i gode hender nesten siden fødsel Betyr jo også endel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 Det er jo en M3-kopi med svarte nyrer. Du kan ikke påstå det er få E36 M3 look-a-like der ute... Nei, omtrent 90% av e36'er er jo i mer eller mindre grad M3-inspirerte. Problemet er jo at omtrent like mange ikke klare å stoppe stylingen før det er gått for langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 kilronan: du har virkelig mye imot stylet bmw du! hehehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 kilronan: du har virkelig mye imot stylet bmw du! hehehe... Neida, jeg synes bare at mange prøver litt for hardt. Man kan ikke bare style en bil inn i evigheten og forvente at den bare blir finere og finere jo flere spoilere man skrur på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 nei, du har et poeng der, m3'n min er gått over grensa! der skal det av en del, ,men jaggu skal den ha et uteende som ikke lingner grisen tilslutt! heheh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 Neida, jeg synes bare at mange prøver litt for hardt. Man kan ikke bare style en bil inn i evigheten og forvente at den bare blir finere og finere jo flere spoilere man skrur på. Helt enig der. Det finnes utrolig mange eksempler på biler det har blitt gjort med, men tingen er, ofte er de nok litt klar over det også, for når det blir så ekstremt som flere biler på f.eks. Gatebil, så er det snakk om håndtverk, ikke bare bil. Må jo bare innrømme at noen (få) har helt fantastiske løsninger og finish - på tross av at jeg aldri kunne tenkt meg å verken trille rundt i eller ha en slik bil selv. Men.. det finnes en mellomting, der det verken er kult, pent eller tøft.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 Ble det laget 328is coupe?.veldig pen E36. lekker. Ja det ble det laget.. Se i modellguide'n.. 328'n tok over for 325 i 1995. De eneste BMW`ene med IS er 318(E30, E36) og 320(E30) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå