///M Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc=1123005514110?finnkode=5884573&sid=2aXzAimvc514038&pos=8&tot=946 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 så litt herpet ut ja, blir nok ikke dyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 Noe slikt hadde faktisk vært interresant. Pusset opp og solgt for noen kroner ekstra. Hvordan er det å kjøpe slikt for oss som ikke bor i nærheten av auksjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 Er kankje ikkje så galen, bare veeldigt skitten.Men ville vore skeptisk grunnet panseret ser ut som å være brutt opp. (Se nyrene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 noen her som vet hvor bca er?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 2, 2005 Share Skrevet August 2, 2005 noen her som vet hvor bca er?! Står i annonsen.. Haavard martinsensv 17 0915 Oslo Blir nok kamp om den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 3, 2005 Forfatter Share Skrevet August 3, 2005 ligger 2min fra der jeg bor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Følg opp med hvor mye bilen gikk for etter auksjonen da. Interessant for senere tilfeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Jepp. Fristende å dra opp, men regner med det blir såpass mye kamp om den at det er lite vits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Så på det ene bildet att det kan virke som den var slept opp til BCA. Jeg kan kanskje stikke innom på søndag å se,men er det oppholdsvær drar jeg nok opp på Gardermoen for å se på EM i dragracing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Hadde vært perfekt bil for meg. Tror jeg skal opp dit å sjekke ut den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 7, 2005 Forfatter Share Skrevet August 7, 2005 starter om 10min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 si ifra hva det gikk for da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 7, 2005 Forfatter Share Skrevet August 7, 2005 skal ikke dit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 7, 2005 Forfatter Share Skrevet August 7, 2005 da ble bilen solgt for 41500kr...tenninglåsen var herpa, så ut som bakfelga har gått i fortauskanten,og det var en stor bulk der grillen på bilen er.ellers var bilen jævlig pen å se på.vet ikke noe mer om den.men faen meg masse masse biler idag og en haug med tvangsauksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå