ØyvindB Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 kanskje du skulle skru fast hjulene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaande Skrevet August 7, 2005 Forfatter Share Skrevet August 7, 2005 He he.. det første jeg gjorde var å avbalagsere felgene, så de er nok skrudd fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Hadde det samme problemet på min E39 525 tds. Vibrasjon som ble/blir sterkere ved høye hastigheter, samt litt risting i pedalen ved nedbremsing. Skiftet skiver (for 2. gang på tre mnd - ¤grynte¤) og vibrasjonen i pedalen forsvant, men vibrasjonen ved 110-120 km er fortsatt der. fra 130 til 200++ er det ikke noe problem. (Har hatt bilferie i europa, så de hastighetene er IKKE testet på norske veier) Driver med husprosjekt akkurat nå, så det kommer nok til å ta litt tid før jeg bytter foringer, men jeg tipper at begge deler har vært et problem for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaande Skrevet August 8, 2005 Forfatter Share Skrevet August 8, 2005 Noen som har peiling på hva det koster å bytte foringene på et verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Delemessig er det en bagatell. Men blir en del arbeidstimer. Regn med alt fra halv til hel dag. Så kommer an på hva ditt lokale verksted tar pr time Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaande Skrevet August 9, 2005 Forfatter Share Skrevet August 9, 2005 fikk byttet bremseskiver foran nå og det var kast i det ene. Et problem løst, nå er det "bare" foringene igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå