Kure Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 He he, ja jeg er en av de som har blitt en smule hekta på dette spillet. Kanskje ikke så hekta som hvisse andre, men timer blir som minutter når jeg får parkert kroppen foran datan. Uheldigvis (kanskje heldigvis) får jeg ikke spilt like mye som jeg skulle ha ønsket.... samboeren har en tendens til å bli forbanna ved for mye spilling Er det andre som her som har spiller dette geniale spillet? Mine kællær: Orc hunter lvl 22, Night Elf warrior lvl 40, Night Elf druide lvl 12, Night Elf rogue lvl 14. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet August 3, 2005 Share Skrevet August 3, 2005 hehe kjenner meg igjen her Men jeg spiller BF2 og poker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 heheh 42 rogue på Deathwing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Ehhhh...flaut å inrømme det..men jeg er nok ganske hekta jeg også Forumet har nok måttet vike litt for det spillet i det siste lvl 30 human warlock...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJ Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 har ikke spilt på 2 mnd grunnet jobb osv, men har en lvl 36 shammy på shattered hand Ektremt bra spill, anbefales på det sterkeste ! (med en viss fare for å bli hektet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 60 UD Mage Daggerspine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Hørtes jo kjent ut noe av dette her kanskje vi treffes uten å vite det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå