Gå til innhold

Originalstørrelse på høgtalarar (E36)


Anbefalte innlegg

No har jo ikkje eg tenkt å stille opp i noke Bilstereokonkurranse. Eg skal berre ha litt bedre lyd enn det som er originalt.

Forresten noken ting eg bør vere obs på ved installering av anlegg. Problem eg kjem til å komme ut for som går igjen hos andre og sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har jo ikkje eg tenkt å stille opp i noke Bilstereokonkurranse. Eg skal berre ha litt bedre lyd enn det som er originalt.

Forresten noken ting eg bør vere obs på ved installering av anlegg. Problem eg kjem til å komme ut for som går igjen hos andre og sånt?

det er jo dette med støy som noen møter på. pass på og legge strøm og signal kabel adskilt! og så er det om og gjøre og kun ha eit jordings punkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et par "problem" akkurat i starten. (Jobber masse for tida så det blir lite tid til skruing)

diskanthøgtalarane i døra var festa i gitterdelen med lim fra helvete. Det gikk til slutt av, men _du_ hendelse. Den patenten kunne dei gjerne ha gjort annleis for min del :)

Var sjølsagt ikkje laga til med ISO heller til spelaren, men det har en klart å fikse med en slik hendig omformer.

Har endå ikkej begynt på noke baksett, eller å trekke kabler bak...kvir meg allerede :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten en mindre case.

Problem med å få på igjen sparkepanelet på passasjersida. På baksida der skal det liksom gå 2 høgtalarkablar bak i tillegg til phonokabelen. Blir med andre ord trangt og sparkepanelet seier seg ikkje villig til å gå på igjen. Ide, eller rå makt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk ikke nedi 5 1/4 i hatthylla mi, selvom jeg tok ut den plast dingsen... prøvde ik så veldig hardt hel da men...

Tok ut plastkoppen eg og....såg såvidt nedi, prøvde såvidt med en 5,25", og fant ut at det der blir ikkje aktuelt å drive å bytte på. Lot rett og slett det originale stå der vidare. Og til den som sa at en 5,25" gikk glatt nedi der trenge nok hjelp. Er ikkje snakk om å plukke vekk litt plast ellerno. Karosseriet er i veien. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

hmm.. driver selv og skal kjøpe inn annlegg om dagen.. men var og så i dag, har E36 sedan (96mod) Men hvordan tar du av den "Plastboksen", det er jo en hattehylle ifra helvette :o mulig og kjøpe en ny ? Uten og bygge i mdf plater ? ekke byggmester så ;)

også, ikke mulig og legge ned baksetet? :o hvordan strekke kabel da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...