Gå til innhold

Bimmerlars: BMW E30 EVO racingbil


Bimmerlars
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 219
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du finni Oljetryksbryteren? Den står bak på toppen ved siden av fordeleren. Se bilde av motoren din.

Skal ut i garasjen og mekke nå! Så da skal jeg se om jeg finner den :)

Skal lakke blokka nå, kommer bilder av det ferdige produkt :D Alle asfaltmattene er også snart borte. Vurderer å lakke innvendig og ikke ha noe teppe. Hvor bråkete blir det egentlig inni der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre :)

Driver å sprayer på motorlakken nå. Hadde faktisk lakksprøyte, men nå kjøpte jeg motorlakk på sprayboks da. Blir ikke helt optimalt, men synes det blir greit nok. Legger ut bilder etterpå.

Tess har stålomspunneslanger eller? Tenkte på returen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre :)

Driver å sprayer på motorlakken nå. Hadde faktisk lakksprøyte, men nå kjøpte jeg motorlakk på sprayboks da. Blir ikke helt optimalt, men synes det blir greit nok. Legger ut bilder etterpå.

Tess har stålomspunneslanger eller? Tenkte på returen

Du trenger ikke ha stålomspunnet slange på returen, der er det ikke trykk! Kun til turbo er det trykk, men strengt tatt så er det ikke nødvendig med stålomspunnet her heller, men det er jækli pent med det da! jeg skal ha alt på min i stålomspunnet og silicon, hehe.. jålete :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre :)

Driver å sprayer på motorlakken nå. Hadde faktisk lakksprøyte, men nå kjøpte jeg motorlakk på sprayboks da. Blir ikke helt optimalt, men synes det blir greit nok. Legger ut bilder etterpå.

Tess har stålomspunneslanger eller? Tenkte på returen

Du trenger ikke ha stålomspunnet slange på returen, der er det ikke trykk! Kun til turbo er det trykk, men strengt tatt så er det ikke nødvendig med stålomspunnet her heller, men det er jækli pent med det da! jeg skal ha alt på min i stålomspunnet og silicon, hehe.. jålete :wink:

Hehe, ja, var det jeg også tenkte! Er jo stilig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft prosjekt du holder på med :) M10 har blitt en ny gren blant turbo byggere i Norge virker det som. Utrolig mye deler som passer til den :)

+ At du nesten får kastet en M10 etter deg.

Hva pusser du ned blokk og girkasse med? Skal snart gjøre det samme, så jeg trenger noen tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft prosjekt du holder på med :) M10 har blitt en ny gren blant turbo byggere i Norge virker det som. Utrolig mye deler som passer til den :)

+ At du nesten får kastet en M10 etter deg.

Hva pusser du ned blokk og girkasse med? Skal snart gjøre det samme, så jeg trenger noen tips.

Det greieste er vel egentlig å sandblåse, men jeg tok drillen med stålbørste på. Tok et par kvelder, men var bare kos det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...