Gå til innhold

Bimmerlars: BMW E30 EVO racingbil


Bimmerlars
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 219
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg fått knipsa noen bilder igjen!

P1010259.jpg

P1010260.jpg

Nye pinneskruer, muttere og pakning til eksosen

P1010261.jpg

P1010262.jpg

Stålomspunna slanger som skal frakte olje til og fra turboen

P1010263.jpg

P1010264.jpg

Også var det en som spurte om jeg kunne legge ut bilde av patenten på tilleggsdysa, her ser dere hvordan jeg valgte å gjøre det!

Har ikke satt på t-kobling på bensinslangen enda, men skal legge ut et bilde av det også når jeg får gjort det!

P1010266.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å fjerner lim etter asfaltmatter i bilen, så det gadd jeg ikke ta bilder av. Skal prøve å få sandblåst motorrom og bagasjerom, samt overflaterust rundtomkring en gang etter påske, da skal bilen i lakkboks og få lakkert motorrom og bagasjerom også. Så blir ikke gjort så forferdelig mye med den enda. Prøver å få ferdig motoren! Skal også til å lakkere bakstilling så fort jeg får tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den innsugs belgen kan du bare ta å hive.

Den går fyken tvert og den dysa detter ut fortere enn du rekker å blunke.

Lag deg skikkelige trykk rør med ordentlige silikon slanger og sveis inn adapter til dysa i trykkrør foran spjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den innsugs belgen kan du bare ta å hive.

Den går fyken tvert og den dysa detter ut fortere enn du rekker å blunke.

Lag deg skikkelige trykk rør med ordentlige silikon slanger og sveis inn adapter til dysa i trykkrør foran spjell.

Jasså...hmm... Takk for tipset. Får laga til noe jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Neinjajo.. Skjer jo litt da. Straks ferdig med rustsveisinga, er bare det at det forbanna sveiseapparatet ikke virker akkurat nå. Har fått fiksa det, bare venter på delene! Skal prøve å få lagt opp nye bremserør og få skifta hjulbuene bak nå etterhvert, så blir det sandblåsing og muligens hellakkering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinjajo.. Skjer jo litt da. Straks ferdig med rustsveisinga, er bare det at det forbanna sveiseapparatet ikke virker akkurat nå. Har fått fiksa det, bare venter på delene! Skal prøve å få lagt opp nye bremserør og få skifta hjulbuene bak nå etterhvert, så blir det sandblåsing og muligens hellakkering!

straks ferdig med rust sveising ja! den forbanna rust sveisinga er ikkno særlig kjedelig hel da så! hehe! spennende å følge utvikklingen!! stå på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...