Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 4, 2005 Skrevet Oktober 4, 2005 lakksprøyte på biltema funker fint som bar det, jeg bruker bare den Lakk bare blokka og glassblås resten, å lakke på aluminium er ikke lett, da må du ha på no greier som gjør at lakken ikke flasser av så lett! toppen, topdeksel, innsug og øvre del av bunnpanna kan du jo ha sølv, jeg lakka blokka rød og nederste delen av bunnpanna sort, resten blei beholdt originalt! tror ikke det er så galt for ringene det, men hør med Oslo Sylinderservice for når du bytter stempler så bytter du vel rammelager og rådelager også, og kanskje du kjøper slipesett til toppen. da får du det kanskje billigere siden du kjøper så mye
Bimmerlars Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2005 Får høre med dem! Takker for gode tips
Bimmerlars Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2005 Nå har jeg fått kjøpt motorlakk! Fikk ikke tak i varmebestandig bengalakk.. Så den skal på i morgen! Driver å fjerner asfaltmatter også nå, går lekende lett med varmepistol og meisel!
R.T.S Skrevet Oktober 4, 2005 Skrevet Oktober 4, 2005 Må nok gå til anskaffelse av en slik adapterflens da! Rør er det der ja! Hva med å borre et hull for å gi turboen olje nederst i bunnpanna, også et lenger opp for returen(så det ikke blir motsand)? Noen som har noen smartere løsninger? oljetrykk inn til turboen henter du fra oljetrykksbryteren med ett y adapter
Bimmerlars Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2005 Må nok gå til anskaffelse av en slik adapterflens da! Rør er det der ja!Hva med å borre et hull for å gi turboen olje nederst i bunnpanna, også et lenger opp for returen(så det ikke blir motsand)? Noen som har noen smartere løsninger? oljetrykk inn til turboen henter du fra oljetrykksbryteren med ett y adapterOljetrykksbryteren? hmm.. beklager inkompetansen, men hva er og hvor sitter den?
R.T.S Skrevet Oktober 4, 2005 Skrevet Oktober 4, 2005 det er den føleren på blokka hvor det går en tynn ledning inn , husker ikke helt hvor den sitter på m10en men mins det er i nederst i framkant høyre side, du holder til i ås ? er ikke det rett ved drøbak ?
Bimmerlars Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2005 Får se på det i morgen, om jeg finner no! hehe. Ås er et kvartes kjøring fra Drøbak jo!
R.T.S Skrevet Oktober 4, 2005 Skrevet Oktober 4, 2005 har t stykke og stålomspunnen slange fra en m20 turbo liggende, regner med det er samme gjengene på m10.
Bimmerlars Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2005 har t stykke og stålomspunnen slange fra en m20 turbo liggende, regner med det er samme gjengene på m10. Interessert hvis det passer ja! Du har ikke bilde av det, kan se for meg hvordan det ser ut, men bare for å se liksom
R.T.S Skrevet Oktober 4, 2005 Skrevet Oktober 4, 2005 mangler kabel til kamera for tia fikk bekrefta at det passer.
Bimmerlars Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2005 Kjempe flott! Mye skal du ha for detta da?
Bimmerlars Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2005 Hehe Var litt mye for en slangebeta med stål på egentlig 50 lapp?
R.T.S Skrevet Oktober 4, 2005 Skrevet Oktober 4, 2005 er med pressede koplinger d kostet meg vel 350 kr og få lagd den på tess + noen kr for t stykke husker ikke helt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå