Gå til innhold

Bmw 318is Turbo intercoler, vurderes solgt!

team_broske
 Share

Anbefalte innlegg

90-BMW 318 is 16V Turbo intercooler

SERVO, FJERNSTYRT SENTRAL-LÅS m/ALARM, STARTSPERRE,EL-VINDU, EL-SPEIL, SENKESETT, GULE KONI, 17”ALU m/nye dekk, IHI-LAVTRYKKSTURBO, INTERCOOLER, TILLEGGS-SPRUT, NYTT RUSTFRI-GRENRØR OG EKSOSANLEGG, NYE EARL`S SLANGER/ KOPLINGER/ KJØLERE. NY TURBONETICS POP OFF VENTIL/SILIKON-SLANGER/SLANGE-KLEMMER.

BIL HAR GÅTT 185000 KM. TURBO-OPPSETT HAR GÅTT 5000 KM. EU-OK FEB 2005.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Bilder kommer, så fort jeg får lagt den ut på Autodb. Har gjort en del etter jeg kjøpte den. Overhalt bremsene bak. Og sveiset grenrøret på nytt, da dette var veldig dårlig sveisa, når jeg kjøpte den. Har også bestilt time for å opptimalisere bilen, på benk. Der alt fra bensintilførsel, til turbotrykk skal optimaliseres. Dette blir først neste uke. Grunn til salg, er at det er veldig usikkert på jobbfronten for tiden. Jobber nå som ferievikar, og er veldig usikker på om jeg får fortsette. Prisen settes til 60.000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk jeg tatt noen bilder av bilen. Beklager all ventingen folkens. Håper den faller litt i smak. Som sagt, grunn til salg er at jeg for tiden jobber som ferievikar, og er usikker på om jeg for fortsette hos bedriften. Blir det ikke jobb, blir det studering i trheim, og da har jeg ikke råd til å ha bilen stående.

Som dere vet er disse bilene fra orginalt av ikke lakkert helt ned. (se på bilde) Har reservert tid hos en lokal lakkerer, som skal gjøre dette for meg. For mer info, og bilder se på anonsen som ligger ute på AUTODB:

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... te=default

Kanskje noen kan hjelpe meg å få bildene inn hit!?? :D:?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk:) Det er en bra e30 ja! Håper noen får lyst på den. Leter man rundt på forskjellige nettsteder finner man mye "dårlig" e30 til 60 tusen faktisk.Her er det jo snakk om en motor som er påkostet rundt 40 000. Med smidde stempel, omslipet kam (som gir bedre ytelse med turboopsettet til denne bilen) spesiell topppakning, ny bytteturbo. Ser man bare på koplingene og slangene, dreier dette seg om en pris på MANGE tusen. Og sist men ikke minst, dette er bra bygd, ikke noe "fjøsmekk" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med di bremsene som står på bilen nå. (skivebremser) Kan man ha en effekt på ca 155hk. Men de hestene kan like gjerne være på hjule, som på veiva i følge biltilsynet. En orginal is, i ligger i følge bremsetester fra 90-105 hk på bakhjula. Det vil si at du får en godkjent effektøkning på over 50 hk. Og får man det først i vognkortet, er bed bare å justere på mere guffe :D:D

Billig bakhjulstrekk vil bli vurdert, om noen har det som inbytte :D

Ta gjerne kontakt om det er noe du lurer på:)

team_broske@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...