Muren Motorsport Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 http://www.big-boys.com/articles/twophotos1.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Hoppa nesten ut av stolen, din jævel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Såg ikkje forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Den er god og gammal den der. Damene liker den godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 MoHahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Begynte å studere den nøye, men så kom jeg på hvilken side jeg var på og skjønte at det var noe muffens.. Heldigvis i tide... Satt med headset'et på meg, hehe, fikk hatt det av meg i siste liten.. Pokkers greier.. Hehe. Har sett mange versjoner av den der..., ett spill som trengte konsentrasjon, ja gikk fem på, og så var det en rekalme snutt av en bil som kjører på en vei, bak ei buske og BØ.. Ja, gikk fem på der også.. Men, heldigvis... Ikke denne gangen.. Rykket bare litt i magen. Sitter fortsatt godt i stolen.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Fytti helvete! Selv om jeg visste at det kom noe jævlig, så skvatt jeg som f.....!! Ikke nok med at jeg skvatt, men det satt i ei stund også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 din peis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 faen steike!! vet du hva din bajs? jeg satt med høytalene på høy volum, og helt alene i mørket her, og fy og jævelen å jeg skvatt!!!! trodde jaggu jeg skulle stryke med et sekund der! puh...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet August 4, 2005 Share Skrevet August 4, 2005 Hehe..fått mye kjeft for den der jeg ja.. Mange lettskremte damer der ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Som jeg bynte å stirre helt inntil shermen på slutten der Skvatt som f... jeg å, bra jeg ikke hadde mye lyd på da hadde hjerte mitt stoppet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 seriøst..jeg leste gjennom tråden først, og skjønte at det var noe tull, og visste sånn halvveis hva jeg gikk til da jeg klikka på film-linken, jeg hadde ikke lyd, og jeg fokuserte vekk fra skjermen, så på et bilde jeg har på veggen..allikevel skvatt jeg som f***! fy fy fy..jaja..får prøve og sove uansett.. har lagra denne i favoritter nå..skal ha litt moro med non venner i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Faan så jeg skvatt! Vil du vi skal få hjertestans alle mann eller?! når jeg har fått roa meg litt her nå så var den ganske tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet August 5, 2005 Forfatter Share Skrevet August 5, 2005 HEHE ! masse skræmte folk ja!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Fy f... Skvatt så jeg holdt på å dette av stolen.....!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå