Raven Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Har fillern meg hjerteklapp ennå. det var det værste! he he men den kan være kjekk og dra på andre folk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Fy faan....Hjerteklapp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Jævlig tulling som legger ut sånnt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 FYTTI F*** ! sølte hele cola glasset utover hele tastaturet her, faen ass ! Vert ute siden fredagen og oppbygget meg noen sinnsyke fyllenerver her. Hjertet i halsen enda jo. Verste er at jeg hadde lyden nesten på maks så det gjorde ikke saken bedre med bass og diskanter som ikke likner grisen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Sabotage videoer er noe faenskap. Jeg har sett EN, og jeg ble fettskremt. Etter det så har jeg blitt helt paranoid. Hver gang jeg ser en video som er veldig rolig, eller et bilde som man skal studer, så begynner jeg å bli mistenksom. Man blir som regel skremt selv om man har sett videoen før også, det er det verste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 11, 2005 Share Skrevet August 11, 2005 Jesus Christ.. Har sett denne før selv, men måtte jo prøve den på dama. Ba henne gå og skru opp lyden på stereoanlegget litt, for jeg skulle vise henne noe. Hun er ikke særlig vel bevandret på internett, så hun har aldri sett slike greier som dette før (det kryr jo av de), og lukta ikke lunta før det jævlige trynet og skrikene var der. Det fallt IKKE i smak, og endte med masse klyp og slag, mens tårene mine spruta av latter, på tross av at jeg prøvde å holde meg så godt jeg kunne. Har schteike dårlig samvittighet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 11, 2005 Share Skrevet August 11, 2005 DAMN! He he he, denne skal videreføres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 11, 2005 Share Skrevet August 11, 2005 Det fallt IKKE i smak, og endte med masse klyp og slag, mens tårene mine spruta av latter, på tross av at jeg prøvde å holde meg så godt jeg kunne. Har schteike dårlig samvittighet! He he he he, skulle gjerne vært flue på veggen å sett reaksjonen! Du får tilby deg å se Titanic sammen med henne for å veie opp for skadene, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå