nokiaas Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Hei. Vil bare legge ved en grei link hvis man er på jakt etter deler men ikke har delekatalog på CD. Har man VIN koden klar slipper man å lete seg frem til riktig modell. http://www.realoem.com/bmw/select.do NokiaAS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Se til høyre på denne side,der ligger det en link..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet August 5, 2005 Forfatter Share Skrevet August 5, 2005 Hei. Er ikke sikker på hva du sikter til, for jeg finner ikke en katalog som er lik eller like god som den jeg kom med. Jeg mener bare at den var spesielt grei siden den har riktige delenummer osv + bilder som viser hva og hvor de sitter på bilen. Men samma det. NokiaAS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 er ikke gs sin bra nok da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Hei.Er ikke sikker på hva du sikter til, for jeg finner ikke en katalog som er lik eller like god som den jeg kom med. Jeg mener bare at den var spesielt grei siden den har riktige delenummer osv + bilder som viser hva og hvor de sitter på bilen. Men samma det. NokiaAS Det står Online ETK,det er den samme som du har linket til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet August 5, 2005 Forfatter Share Skrevet August 5, 2005 Ja, se der. Jeg kikket under "deler" og fant den derfor ikke. Bra!! NokiaAS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Den ligger under diverse siden det egentlig bare er en oppslagslink. Hadde man kunnet bestille deler derfra hadde den havnet under deler. Forøvrig fint med tips. Slikt setter vi pris på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå