M3cabriolet Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 her er de første bildene av prosessen, driver å tilpasser stylingen, og bygger om sideskjørt så de passer 4-dørs... fortsettelse følger selvfølgelig! kom gjerne med kommentarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Hva skal gjøres med den? Bare styling? Hva slags bil er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 6, 2005 Forfatter Share Skrevet August 6, 2005 dette er en 89 320i touring! les "meget fet e30 touring tilsalgs" på kjøp og sal-forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 ville heller gått for mtech2-sideskjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 7, 2005 Forfatter Share Skrevet August 7, 2005 funker dårlig med den front- og bakfangern! må ha voldsomme sideskjørt og da gitt ellers ser bilen ut som den har underbitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Er en blå e30, ganske "kjent", som har kombinert mtech2 sideskjørt med gts-front og bakfanger... en av de peneste e30ene jeg har sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 7, 2005 Forfatter Share Skrevet August 7, 2005 hmmmm.. tenker du på e36 skjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Regner med det er denne det er snakk om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 denne har sideskjørt fra en civic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gosh Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 for den vakke litt fancy ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 liten oppdatering... har ikke gått så fort pga mye annet å gjøre for tida... men her er et bilde sånn den er nå, bilen er ferdig slipt og styling er tilpasset ferdig, så nå nermer det seg lakkering snart... den står på bukker pga bunnpanneskift, og bremseskift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2006 hmm... driver å leker meg med tanken på å selge denne pga tidsmangel, for jeg har en m3 å gjøre i stand... noen som kan tenke seg hva jeg kan ta for den? litt facts: 89 mod 320i touring 190000km el vindu sentrallås servo sommerdekk med MYE mønster igjen på 15" alufelg piggfrie vinterdekk med bra mønster på stålfelg med kapsler godkjent senket i vognkort m-stoler fremme m-ratt takluke (manuell) kjørecomputer (som virker 100%) valsede hjulbuer ingen rust! nye klosser og skiver i alle fire hjørner effektanlegg emblemfri bilen har elektrisk vifte (vet ikke om det er originalt?) det er minimalt med ventiltikking!! og det må nevnes at den er vannvittig sprek til å være en 320! mistenker nesten at det er 323 maskineri i den! hehehe... og sikkert mer jeg har glemt å si!en det er bare å spørre! bilen er nesten klar til lakkering, slipt ned o.l. men det må sparkles noen små flekker på ene bakskjermen, og noen hakk på bakfangern... 1,5 liter 181 diamantsvart følger med, denne skal blandes 1:1 med tynnr, og du vil da ha 3 liter ferdig farge som bør holde til hele bilen! taket er ikke slipt ned, da dette er bra og ikke trnger lakkering! det må og skiftes foringer i bakaksel, men disse følger med! innvendig er den hel og pen bortsett fra litt tyisk slitasje på førerstol, (rift i miten av sittepute) og møkkete stoff i bagasjerommet,men dette kan vel ordnes med en tepperenser! bilen har mangellapp på foringer i bakaksel og må derfor på etterkontroll! hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 hei...vill du selge de riger side skjørta eller????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 hei...vill du selge de riger side skjørta eller????????? desverre, brukt mye tid på å få tilpasset de for 4-dørs, og uansett må jeg bare kjpe noen nye når de er solgt så det tjener jeg ingenting på! men du kan kjøpe ele bilen, så kan du gjøre hva du vil med skjørta! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Pris med/uten lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå