ola Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Er ute etter nye frontlykter og blinklykter til min sedan E46. Vil gjerne ha begge deler i "krystallklar". Hvor får jeg tak i dette; og hvor mye koster det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 kenth auto, link på siden her, tror det var 4000 for de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ola Skrevet August 5, 2005 Forfatter Share Skrevet August 5, 2005 4000,-????? Herre Jemini!!! Går da ikke an? Takk for svar, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 5, 2005 Share Skrevet August 5, 2005 Er jo helt hva slags type du vil ha. Hella-lykter koster vel rundt 4000,-, men de ser jo ikke ut Andre lykter får du vel fra 2000,- og oppover. Alt av styling-butikker skaffer vel slikt, men er stor forskjell på prisene. Sjekk ut linkene på sida her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hel2810 Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Jeg burde ha skiftet det ytterste glasset i mine lykter. Noen som vet om det er mulig kun å kjøpe dette, eller må jeg ha to nye lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå