Divine Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Vanos skal bruke mindre bensin ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Lurer på noe....... Skal ikke bilen normalt bruke veldig mye bensin hvis du kjører la oss si mellom 150-200kmt i strekk. Jeg og noen venner dro til gøteborg fra oslo en dag, fylte på full tank i oslo. ca 620kr, og kjørte til gøteborg fra oslo og tilbake og når jeg parkerte kjerra på natta hadde jeg ennå bensin for ca 200kr, med engang vi passerte grensen var det bånn gass hele veien ned til gøteborg og tilbake. Når jeg fylte på neste gang viser meteret at jeg hadde kjørt ca 680km på den tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Jeg kjørte på 0,7 med min 525td. Dette var med endel bykjøring og småkjøring. Og med defekt stillverk, noe jeg tror øker forbruket i og med at det mangler moment på lavt turtall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet August 10, 2005 Share Skrevet August 10, 2005 Med min så har eg vært nede i 0,73 på langkjøring. Rundt 1 liter på blanda kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 10, 2005 Share Skrevet August 10, 2005 M3'en min bruker 1 liter på mila uansett kjøring! TESTA DET! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå