Hhenrik Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Adminedit: Skilt ut fra: http://www.bimmers.no/modcp.php?t=8955 vil bare si til han som nevnte at en celica 2.0 tok en 325i lett..jeg kjørte ifra en mr2 gti 93. mod. mr2en holdt følge til jeg hev min i 3. gir, da fikk overtaket å dro greit ifra. Skal ikke si jeg "blåste" bilen, men gikk vertfall bedre. Dette var som sagt fra 0-xxxkm/t.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 vil bare si til han som nevnte at en celica 2.0 tok en 325i lett..jeg kjørte ifra en mr2 gti 93. mod. mr2en holdt følge til jeg hev min i 3. gir, da fikk overtaket å dro greit ifra. Skal ikke si jeg "blåste" bilen, men gikk vertfall bedre. Dette var som sagt fra 0-xxxkm/t.. Du trenger å følge med litt mere i timen! MR 93' har ikke samme motor som Celica 95' GT 2,0. Snakk om to forskjellige motorer her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 vil bare si til han som nevnte at en celica 2.0 tok en 325i lett..jeg kjørte ifra en mr2 gti 93. mod. mr2en holdt følge til jeg hev min i 3. gir, da fikk overtaket å dro greit ifra. Skal ikke si jeg "blåste" bilen, men gikk vertfall bedre. Dette var som sagt fra 0-xxxkm/t.. Du trenger å følge med litt mere i timen! MR 93' har ikke samme motor som Celica 95' GT 2,0. Snakk om to forskjellige motorer her! enig der gitt.. ganske så forskjellige motorer å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Er det samme effekt i disse to motorene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Er det samme effekt i disse to motorene? 156 og 175 hester.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 En forskjell på kg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 vi har et "avstengt" område her i kr.sund med et rett strekke hvor vi måler hastighet ved et punkt.. husker godt at jeg hadde 160km/h ved punktet der på min 325 som jeg hadde nå..å den var det 200+hk i.. mens med Celica`n som hadde småtrim hadde jeg nesten 180km/h.. Vannvittig turtallsmotorer..65km/h i 1.gir 110km/h i 2.gir 170km/h i 3.gir osv osv hadde en liten videosnutt fra kjøring med den celica`n men den er selvfølgelig sletta fra pc`n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 En forskjell på kg? celica`n er 1140kg MR2 er 1220kg + - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Adminedit: Skilt ut fra: http://www.bimmers.no/modcp.php?t=8955vil bare si til han som nevnte at en celica 2.0 tok en 325i lett..jeg kjørte ifra en mr2 gti 93. mod. mr2en holdt følge til jeg hev min i 3. gir, da fikk overtaket å dro greit ifra. Skal ikke si jeg "blåste" bilen, men gikk vertfall bedre. Dette var som sagt fra 0-xxxkm/t.. prøv deg mot fyren på litt svingete vei, eller enda bedre på bane.. Den tar deg lekent der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Celica 2.0 gt er gode biler det ja! Eneste kjipe er fwd:P Venninna min solgte sin 94 mod til 80 lapper... impuls salg... hadde jeg visst dette hadde jeg solgt bmw'en på flekken og kjøpt celicaen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Celica 2.0 gt er gode biler det ja! Eneste kjipe er fwd:P Venninna min solgte sin 94 mod til 80 lapper... impuls salg... hadde jeg visst dette hadde jeg solgt bmw'en på flekken og kjøpt celicaen T20 celica med 2.0GT til 80 lapper!?? Jeg solgte min for 145.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 Vannvittig turtallsmotorer..65km/h i 1.gir 110km/h i 2.gir 170km/h i 3.gir osv osv Turtallsmotor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 ja..må ha det inn med teskje eller..? Turtallsvillig som faen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 At den drar langt på gira betyr vel ikke at den er turtallsvillig? Isbilen er da absolutt turtallsmotorer (skikkelige dyttet kommer jo på 5500->sperra), men jeg må likevel gire opp fra 2. rundt 80 Mr2 gti gjør forresten 115 på 2. giret. Kjekt her i landet, kan ikke dra ut mer enn ett gir uten å bryte loven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 6, 2005 Share Skrevet August 6, 2005 hehe..du Må visst ha det inn med teskje..2.0GT motoren til T20 celica'n med 175hk originalt er turtallsvillig som faen samtidig som man kan dra den langt ut i girene da..den å kommer brutalt når den passerer 5000rpm 115 på en mr2 i 2.gir å jah..har prøvd ett par stk og har ikke fått noe særlig mer enn 105-110 jeg..men er vel som på celica`n jeg hadde..min sperra på 7250rpm så er ikke umulig med 115 i 2.gir på MR2`n da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå