KennyZM Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 tror du skal ha en minst en 325 for å ta en mr2 på svingete vei... de går jo som F&%#& på svingete vei... Men nå er jeg full, og driter strengt talt i dette.. SKÅL!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Celica 2.0 gt er gode biler det ja! Eneste kjipe er fwd:P Venninna min solgte sin 94 mod til 80 lapper... impuls salg... hadde jeg visst dette hadde jeg solgt bmw'en på flekken og kjøpt celicaen T20 celica med 2.0GT til 80 lapper!?? Jeg solgte min for 145.000,- Om det er t20 vet jeg ikke... hakke peil på toyota:P var litt styling på den og myyye utstyr-.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet August 7, 2005 Forfatter Share Skrevet August 7, 2005 jeg er også ikke helt edru nu, men det skal nevnes at mr2 er en "sportsbil", min 325 er ikke det. Bilen veier mindre, og har en gti motor som skal gi mer respons fra 0.... Toyota er flotte biler, men når det gjelder kjørekomfor og verdi for pengene har jeg opplevd at bmw ligger høyt oppe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 altså, en celica er liksom en sportsbil..var det ikke en gang sånn at en bmw 325i var en sportsbil? jeg vet at en sånn bil er villt sprek med litt porting og planing + chiping.. greit.. gi meg en celica og la en kjøre den å jeg kjører en bmw 325i med normal senking (15mm) så skal vi se.) vil se at en celica tar en 325... grei at den ligger greit i svinger og sånt men dere mener vel ikke at en bmw 325 ikke ligger fint i svinger? la oss ta en grei quarter of a mile med celica vs. 325i.. nytter ikke at en "celica" tar en 325 når det gjelder bare svinger..fører har ALT å si her, om føreren presser bilen tar en 325 LETT en celica..sånn er det..kjørestil betyr ALT..beklager at jeg holder med BMW her istede for toyota.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 altså, en celica er liksom en sportsbil..var det ikke en gang sånn at en bmw 325i var en sportsbil? jeg vet at en sånn bil er villt sprek med litt porting og planing + chiping.. greit.. gi meg en celica og la en kjøre den å jeg kjører en bmw 325i med normal senking (15mm) så skal vi se.) vil se at en celica tar en 325... grei at den ligger greit i svinger og sånt men dere mener vel ikke at en bmw 325 ikke ligger fint i svinger? la oss ta en grei quarter of a mile med celica vs. 325i.. nytter ikke at en "celica" tar en 325 når det gjelder bare svinger..fører har ALT å si her, om føreren presser bilen tar en 325 LETT en celica..sånn er det..kjørestil betyr ALT..beklager at jeg holder med BMW her istede for toyota.. er MR2 som nevnes som bil som ligger som lim i svingene her da..ikke Celica`n.. men skulle gjerne hatt gammelbilen min jeg og kjørt mot deg.. den dagen en E30 325 tar en 95mod 2.0GT Celica LETT..jeg har eid og kjørt begge og vet at det ikke stemmer dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 hehe..du Må visst ha det inn med teskje..2.0GT motoren til T20 celica'n med 175hk originalt er turtallsvillig som faen samtidig som man kan dra den langt ut i girene da..den å kommer brutalt når den passerer 5000rpm 115 på en mr2 i 2.gir å jah..har prøvd ett par stk og har ikke fått noe særlig mer enn 105-110 jeg..men er vel som på celica`n jeg hadde..min sperra på 7250rpm så er ikke umulig med 115 i 2.gir på MR2`n da Hastigheten på gira avhenger kun av utveksling.. har jo ikke nødvendigvis noe med turtallsvillighet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Celica 2.0 gt er gode biler det ja! Eneste kjipe er fwd:P Venninna min solgte sin 94 mod til 80 lapper... impuls salg... hadde jeg visst dette hadde jeg solgt bmw'en på flekken og kjøpt celicaen T20 celica med 2.0GT til 80 lapper!?? Jeg solgte min for 145.000,- Om det er t20 vet jeg ikke... hakke peil på toyota:P var litt styling på den og myyye utstyr-.... hehe..samme karroseri som denne da den til høyre er 2.0GT`n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 altså, en celica er liksom en sportsbil..var det ikke en gang sånn at en bmw 325i var en sportsbil? jeg vet at en sånn bil er villt sprek med litt porting og planing + chiping.. greit.. gi meg en celica og la en kjøre den å jeg kjører en bmw 325i med normal senking (15mm) så skal vi se.) vil se at en celica tar en 325... grei at den ligger greit i svinger og sånt men dere mener vel ikke at en bmw 325 ikke ligger fint i svinger? la oss ta en grei quarter of a mile med celica vs. 325i.. nytter ikke at en "celica" tar en 325 når det gjelder bare svinger..fører har ALT å si her, om føreren presser bilen tar en 325 LETT en celica..sånn er det..kjørestil betyr ALT..beklager at jeg holder med BMW her istede for toyota.. Heh, har du sett...jeg har faktisk svart på denne tråden..merkelig..jaja, happy drinking vidre;) tar meg en 5minutter på øyet jeg..jobb om et par timer å greier..hihi.. likte igrunn den celicaen det var bilde av litt lenger opp her, den til høyre. Im off 4 the bed;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Celica 2.0 gt er gode biler det ja! Eneste kjipe er fwd:P Venninna min solgte sin 94 mod til 80 lapper... impuls salg... hadde jeg visst dette hadde jeg solgt bmw'en på flekken og kjøpt celicaen T20 celica med 2.0GT til 80 lapper!?? Jeg solgte min for 145.000,- Om det er t20 vet jeg ikke... hakke peil på toyota:P var litt styling på den og myyye utstyr-.... hehe..samme karroseri som denne da den til høyre er 2.0GT`n. Yes, stemmer det! Var snakk om denne(avbilda med vinterfelgene:P) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Celica 2.0 gt er gode biler det ja! Eneste kjipe er fwd:P Venninna min solgte sin 94 mod til 80 lapper... impuls salg... hadde jeg visst dette hadde jeg solgt bmw'en på flekken og kjøpt celicaen T20 celica med 2.0GT til 80 lapper!?? Jeg solgte min for 145.000,- Om det er t20 vet jeg ikke... hakke peil på toyota:P var litt styling på den og myyye utstyr-.... hehe..samme karroseri som denne da den til høyre er 2.0GT`n. Og den til høyre der er vel blitt en kryssning med den som står til venstre på bildet der.... den har altså fått motor og gir + panser og vinge.... sprek bil det har blitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Syns det er latterlig att disse to bilene faktisk blir sammenlignet i første omgang jeg... MR2 har jo MIDTMONTERT motor, noe som gir helt andre kjøreegenskaper. For å ikke snakke om årsmodell... Power er ingenting uten teknologi. Sier ikke att bmw ikke har teknologi, så absolutt ikke, men har skjedd mye fra 82-90 til 93 og 95... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 så sant så sant... men det går ikke bare på årsmodell da, for å ha sagt det.. m3'n min ligger BRA på veien den, og det er mye power og teknologi her.... men når en kompis skulle prøve NSX'en sin mot min, var det ikke så stor forskjell på strekkene, men du og dæven døtte å han dro fra i svinga! 1164 kg med bil med midtstillt motor, som er 2.1 meter brei, og som ikke er stort høyere enn magen min, i tillegg kjørte han på gateslicks! den bilen er så utrolig rå på svingete vei!!!! "jeg bøyer meg i søla for midtstillt motor!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 R-dekk gjør jo relativt store forskjeller da, spesielt når det er så store vektforskjeller i tillegg. Skikkelig fet den himmelblå Celicaen oppi her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå