bmwdude_1 Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Tenkte å legge tone rutene hele veien i rundt på bilen min Noen tips åssn dette skal gjøres? tenkte å gjøre dette selv siden det var så vanvittig dyrt å gjøre det til et firma.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 mulig jeg kan ordne no billig toning til deg, gjennom solfilmspelialisten! send meg en pm med specs på hva du ønsker, så kan jeg sjekke hva han skal ha for å gjørra det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 odelegg nå ikke bilen din med solfilm,ser utrolig harry ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 7, 2005 Forfatter Share Skrevet August 7, 2005 Er ikke snakk om bekke svart her altså men syns det er litt fint med den lyseste toninga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 solfilm er classy det om det blir lagt pent, og ikke er for mørk, og det er samme prosent på bak- bakre side- og fremre sideruter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 7, 2005 Forfatter Share Skrevet August 7, 2005 ja synes det jeg også. ingen som har et bilde av en 520 med lys toning hele veien irundt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 desverre tok jeg ikke bilde av den, men en kompis har en sælvfarget sånn, med 24% film på alle rutene! ser meget bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 7, 2005 Forfatter Share Skrevet August 7, 2005 Ok.Har ei lokal dame som driver på med dette. 600kr +180kr/meter for film per rute.synes det er dyrt men med garantert bra resultat å holder på helt til det blir perfekt. Det blir mye penger til slutt!! Men det blir råbra!! Hun hadde lagt på en Hiace for 5år siden,ennda er det strøkent!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 må man ut med rutene når man gjør dette.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 det beste er å ha rutene løse, men solfilmspesialisten er rå på å legge selv om de ikke tar de ut og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 profft pålagt og kosta 4000,- rundtom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 jeg vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 9, 2005 Forfatter Share Skrevet August 9, 2005 Synes det er dritfint men samtidig skal jeg ha et topp resultat!! Vanskelig å ta ut rutene da? Er ikke snakk om "bekksvarte" ruter,kun lys toning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Jeg har satt bort toninga av rutene mine til Art Solution på Gjøvik. De skal ha mellom 3800 og 4500 for å legge film på alle rutene mine. (Litt avhengig av hvor mye jobb det var på bakrute og sideruter bak..) De tar også ut rutene som er "bevegelige".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet August 10, 2005 Share Skrevet August 10, 2005 Vet ikke hvor du holder til, bmwdude_1, men jeg brukte Jan Gustavsen Bilglass, de tok kr. 3000,- da jeg kom med vinduene. http://www.jangustavsen.no/ Jeg brukte Panther 35 på alle ruter unntatt frontruta. Resultat: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå