RWDF Skrevet August 10, 2005 Share Skrevet August 10, 2005 Kolstad, gitt. Får man ikke problemer på EU-kontoll, evt teknisk kontroll, hvis man har mindre enn 75% lysgjennomstrømning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet August 11, 2005 Share Skrevet August 11, 2005 Kolstad, gitt. Får man ikke problemer på EU-kontoll, evt teknisk kontroll, hvis man har mindre enn 75% lysgjennomstrømning? Man må skaffe seg venner som kan utføre EU-kontroll. Teknisk kontroll blir litt værre å vri seg unna, men håper det skal gå bra. Gjør det ikke, blir det en tur på huggern for å kjøpe ekstra sett sideruter foran. Så bytte, kjøre til visning, kjøre hjem og bytte tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 11, 2005 Forfatter Share Skrevet August 11, 2005 Vet ikke hvor du holder til, bmwdude_1, men jeg brukte Jan Gustavsen Bilglass, de tok kr. 3000,- da jeg kom med vinduene.http://www.jangustavsen.no/ Jeg brukte Panther 35 på alle ruter unntatt frontruta. Resultat: Akkuart sånn jeg hadde tenkt meg... Gjør jeg det selv så tviler jeg på resultatet blir bra... Vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 11, 2005 Share Skrevet August 11, 2005 Det var Jan Gustavsen Bilglass som la på alle rutene mine også Har blitt stoppet i teknisk kontroll og tatt PKK på biltilsynet. At jeg hadde mørke ruter ble ikke nevnt Bare det blir gjort skikkelig og filmen ikke er alt for mørkt så tror jeg nok det går bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 11, 2005 Share Skrevet August 11, 2005 bmwdude: du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå