Bmw318is Skrevet August 8, 2005 Skrevet August 8, 2005 km.stand 144000, dakargul, orginal M3 styling, Bmw Motorsport vinge, orginalt sportsunderstell, sports seter i svart velour, sportsratt, 2 airbag, varme i seter, klima, elektrisk takluke, vinduer og speil, ny frontrute, helt nye helårsdekk, angeleyes. Har også tilstandsrapport. Bilen er velholdt og i meget god stand, Pris: 89000,- Tlf: 48251546 (Rogaland) (Felgene på bildene kan følge med mot tillegg i pris.)
EvenS Skrevet August 8, 2005 Skrevet August 8, 2005 Jeg satt faktisk med mobilen i hånda og skulle ringe på den der da den sto til 110k på www.finn.no i vår. Men fant ut at jeg ville vente litt til, så dukket det opp en dønn orginal 318is her i Ålesund som jeg kjøpte. Angrer nesten litt når jeg ser bilder av bilen din, og når jeg tenker på hvor mye penger jeg må legge i min for å få den like pen
+coupe+ Skrevet August 8, 2005 Skrevet August 8, 2005 har akkurat samme bil, bare i svart og uten vingen, liker ikke vinge på bmw, blir bare mye cleanere uten. jeg har også et stort ovalformet dtm effektanlegg dritbra bil, superfornøyd. neste er m3en med 3,2 er på jakt etter en nå viss noen her på forumet har en til salgs.
Hhenrik Skrevet August 8, 2005 Skrevet August 8, 2005 teit spørsmål, men Bmw318is, jobber du på forus elektro?
Bmw318is Skrevet August 8, 2005 Forfatter Skrevet August 8, 2005 Nei, jeg jobber ikke på forus elektro
///stian Skrevet August 8, 2005 Skrevet August 8, 2005 Hadde lett kjøpt den om jeg hadde fått jobbet i sommer, men jeg ble sengeliggene med et brukket lårbein
jødahl Skrevet August 12, 2005 Skrevet August 12, 2005 Jeg er veldig interessert i bilen din. Siden det er en Individual, vet du hovr mange det er av 318is'en i landet? Individualen asså. Er det telefon i den? Går det an å få et bilde innvendig? Jeg får muligens solgt bilen min i løpet av neste uke. Da har jeg ikke mer enn 85 lapper. Kunne det vært interessant?
Bmw318is Skrevet August 13, 2005 Forfatter Skrevet August 13, 2005 Jeg er veldig interessert i bilen din. Siden det er en Individual, vet du hovr mange det er av 318is'en i landet? Individualen asså. Er det telefon i den? Går det an å få et bilde innvendig? Jeg får muligens solgt bilen min i løpet av neste uke. Da har jeg ikke mer enn 85 lapper. Kunne det vært interessant? har sendt deg pm
Bmw318is Skrevet August 13, 2005 Forfatter Skrevet August 13, 2005 Har ikke fått noe Det var merkelig, sende den på nytt jeg da
jcvold Skrevet August 13, 2005 Skrevet August 13, 2005 har akkurat samme bil, bare i svart og uten vingen, liker ikke vinge på bmw, blir bare mye cleanere uten.jeg har også et stort ovalformet dtm effektanlegg dritbra bil, superfornøyd. neste er m3en med 3,2 er på jakt etter en nå viss noen her på forumet har en til salgs. står en sort i motorbørsen nr 32... til 350.000,- 97 modell M3 3,2 evelution
Bmw318is Skrevet August 14, 2005 Forfatter Skrevet August 14, 2005 Har ikke fått noe Har ikke hørt noe mer fra deg, fikk du den siste pm som jeg sendte?
jødahl Skrevet August 14, 2005 Skrevet August 14, 2005 Ja, den fikk jeg:D Jeg må se an i morgen, da vet jeg mer. Selger mest sannsynlig bilen min i morra. Da er evt bilen din aktuell
Diesel power Skrevet August 15, 2005 Skrevet August 15, 2005 Holder på å lete etter bil min nevø. Er intresert. Er`n solgt? Flere bilder? Har du tilstandsrapporten elektronisk? Har klart å vri han fra (katastrofe)Corrado til 318is, så det bør svare til forventingene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå