Ole-Magne Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Har hatt servise på bilen min i dag, inspeksjon 2 fikk bytta: *luftfilter *microfilter *motor olje/filter *bakaksel olje *girolje *kjølevann *plugger *bremsevæske osv alt var i kjempebra stand, ingen slakk i foringer eller styre ledd, men sliter litt med dekk slitasje bak Dyrt med nye dekk... så nå er den klar til Arctic cirkle raceway i Mo i rana 26-28 august... Glede meg masse!! skal bli bra å teste den på banen for første gang. Noen andre hær inne som skal dit? greit å hilse på noen andre i forumet http://www.sommertreff.no/index.php?opt ... 5&Itemid=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer for life Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 hvor mye kom det på ?? Mvh. 530da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 Fint å høre at du steller bra med bilen din Hadde selv Inspection 1 i mars. Ikke akkurat billig den heller Når det gjelder treffet....aner rett og slett ikke. Har ikke bestemt meg enda. Får se hva det blir til. Ble litt skremt av bildene fra forrige treff (snø) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 8, 2005 Share Skrevet August 8, 2005 jeg skal! vist bilen blir færdi på lakkverkstedet i tide da! pauls1 skal også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet August 9, 2005 Forfatter Share Skrevet August 9, 2005 hvor mye kom det på ??Mvh. 530da der jeg jobber selger vi også BMW, fikk delene til innpris ca1500-1600 inkludert olje... Gjorde arbeidet selv, brukte 3,5-4 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Har hatt servise på bilen min i dag, inspeksjon 2 fikk bytta: *luftfilter *microfilter *motor olje/filter *bakaksel olje *girolje *kjølevann *plugger *bremsevæske osv alt var i kjempebra stand, ingen slakk i foringer eller styre ledd, men sliter litt med dekk slitasje bak Dyrt med nye dekk... så nå er den klar til Arctic cirkle raceway i Mo i rana 26-28 august... Glede meg masse!! skal bli bra å teste den på banen for første gang. Noen andre hær inne som skal dit? greit å hilse på noen andre i forumet http://www.sommertreff.no/index.php?opt ... 5&Itemid=6 Jeg kommer! Bør være lett og oppdage med M&R kulørte frontlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå