Patrick B Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Da har jeg lagt ut noen bilder av bilen min, men nye bilder kommer, da jeg har vasket/polert bilen, men legg gjerne igjen en kommentar på disse her: http://www.bimmers.no/album/?id=Patrick_B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Pen bil det der Artig den i bakgrunnen på siste bildet. Litt lik min bortsett fra spoileren Noen flere planer med din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 9, 2005 Forfatter Share Skrevet August 9, 2005 Pen bil det der Artig den i bakgrunnen på siste bildet. Litt lik min bortsett fra spoileren Noen flere planer med din? Takker Har ikke noe videre planer med bilen, ikke utsende messig, i og med jeg helst vil holde BMW original, den har jo full original m3 styling original fra fabrikk, mangler vel bare leppa på frontfanger? Skal ta bilder inni bilen også, den har delskinn og er veldig pen både innvendig/utvendig, bare for å skryte Den bilen som er i bakgrunn er ikke noe å bry seg om, en "kompis" av meg som har den, en dau 318i 91 mod som holder på å dette fra hverandre, er forsåvidt til salgs for 30000kr tror jeg..Liker ikke den bilen noe spes, men den selges billig! Mvh' Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Hehe. Artig med fargen stort sett. Ikke så altfor mange av dem Ellers er den ikke så veldig lik min Syns ikke du trenger gjøre mer med din. Fin nok som den er Kan ikke holde på til krampa tar en heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 den har jo full original m3 styling original fra fabrikk, mangler vel bare leppa på frontfanger? Og den må du ha Koster bare rundt 600,- Forøvrig en pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 10, 2005 Forfatter Share Skrevet August 10, 2005 den har jo full original m3 styling original fra fabrikk, mangler vel bare leppa på frontfanger? Og den må du ha Koster bare rundt 600,- Forøvrig en pen bil Er den original den som sitter på din? mvh Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 11, 2005 Share Skrevet August 11, 2005 Jeg kjøpte den hos bmw og satt den på selv.. Driver og monterer noe annet under den nå, makan til herk det skulle være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 11, 2005 Forfatter Share Skrevet August 11, 2005 Jeg kjøpte den hos bmw og satt den på selv.. Driver og monterer noe annet under den nå, makan til herk det skulle være. Hehe ja det er hardt å være på topp Tenkte på å kjøpe en slik til bilen min, kommer de i lakk eller må du kjøpe det eller? Er liksom ikke helt sikker selv, de skal vel ikke være lakkert..? Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 11, 2005 Share Skrevet August 11, 2005 Svart plast. Du kan jo alltids lakke den om du vil, men de fleste gjør vel ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 12, 2005 Forfatter Share Skrevet August 12, 2005 Svart plast. Du kan jo alltids lakke den om du vil, men de fleste gjør vel ikke det. Nei, vet ble litt forvirret av de uoriginale delene som folk setter på bilene sine! Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå