Platepratar Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Lurte på å bytte stabilisatorstag bak på min bil. Til et fra m3. Vil eg merke noen stor forskjell ved å gjøre det? Er jo en del forskjell på tykkelse på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 eg bytta på min... merkbarforskjell.. vart stivere i svingene.. so kast det på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 9, 2005 Share Skrevet August 9, 2005 Tviler på det som er på M3 passer på din siden stabbstaget på M3 festes til fjørbeinet. På vanlig E36 så festet det i bærearmen... Få tak i stabb stag ifra en vanlig E36 med M-teck, de er 25,5mm framme og 18mm bak eller kjøp H&R sitt som er 28mm fremme og 22 bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet August 10, 2005 Share Skrevet August 10, 2005 Tviler på det som er på M3 passer på din siden stabbstaget på M3 festes til fjørbeinet. På vanlig E36 så festet det i bærearmen...Få tak i stabb stag ifra en vanlig E36 med M-teck, de er 25,5mm framme og 18mm bak eller kjøp H&R sitt som er 28mm fremme og 22 bak.. Tror ikke det skal være noe problem å få på stag fra M3 bak. Foran derimot kan det sikkert være litt utfordrende (som Øyvind L. her skriver).Selv har jeg AC Schnitzer stag som er produsert av Eibach. Funker bra! Man bør også skifte til hardere foringer dersom man ønsker seg merkbart stivere bil. Skifter man til stivere stag bak, må man regne med at bilen spinner lettere (overstyring). Hvis man da ikke har diffbrems, vil det kunne oppleves litt hemmende ved banekjøring, men nå vet jeg ikke om du kjører på bane da, Platepratar. EDIT: Rettet navn i innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 10, 2005 Share Skrevet August 10, 2005 Joda, jeg kjører på bane og jeg har 22mm AC Schnitzer forann og orgianlt 14mm bak på min E30m3. Skal ha tykker bak ettervert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet August 10, 2005 Share Skrevet August 10, 2005 Joda, jeg kjører på bane og jeg har 22mm AC Schnitzer forann og orgianlt 14mm bak på min E30m3. Skal ha tykker bak ettervert. Det var vel egentlig Platepratar jeg skulle skrevet, og ikke Øyvind der som det siste ordet mitt. Beklager det! Rettet det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 10, 2005 Share Skrevet August 10, 2005 Det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå