Gå til innhold

Grunner til å ikke kjøpe en e34 525ix som har gått 255.000?

kyrre
 Share

Anbefalte innlegg

Bærekulene er et punkt. Må skifte hele brua. + festene til stabstag til bærebrua. og manskjetter på alle drivaxler. På min er også alle BESIN rør skiftet grunnet rust,det var 6 rør + en flokk med slange stomper. 7000.- hos autozentrum på GEN. 6 timers arbeid. Hele bakstillinga måtte ned. Den er en 96 mod med autom. Har hatt den siden 99. 155000km.Dundra å gått oppover og nedover. Bruk ikke goodyear eagle f1 på den de sporer.

Denne hadde alleree fått byttet bærebroer fremme, og den var tight som om den var ny i styring og hjuloppheng. Det var også byttet noe greier på tannstanga i forbindelse med lekkasje. Bensinrør fikk jeg ikke sjekket, men det var ikke antydninger til rust noe sted på den, annet enn det klassiske på hengslene på bakluka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa jo bilen igår, og det eneste som ikke var helt 100% var en bremsepedal som knirka og litt romling fra kupe-vifta. skulle være greit å fikse eller bytte. ellers er vel bilen kjøpt, så da får vi se til uka når jeg får henta den. Gleder meg som en unge og kommer knapt til å klare å sitte stille i helgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var noen få mil unnagjort, lengste veien jeg har tatt mellom hjemme og kinoen :-) Dette lover utrolig bra! Noe småplukk er det jo.

Får komme tilbake med en egen tråd med noen bilder når jeg får tatt, og så får jeg samle en liten liste med det som må gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...