M3cabriolet Skrevet August 11, 2005 Share Skrevet August 11, 2005 vurderer å selge denne fangeren, da jeg ikke kommer til å bruke den alikevel! den er helt ny, og ulakkert, etter min mening en nydelig fanger til e36 som ikke så mange har! selges 4000,- eller bud! lakkering kan ordnes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUG Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 er fangeren fremdeles til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 den fangern er feit som fa** å det er de pottene også.. synd det vistnok er vanskelig å få det sånn pga tanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 den fangern er feit som fa** å det er de pottene også.. synd det vistnok er vanskelig å få det sånn pga tanken Ikke noe problem.. Jeg kan skaffe slike potter til deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 den fangern er feit som fa** å det er de pottene også.. synd det vistnok er vanskelig å få det sånn pga tanken Ikke noe problem.. Jeg kan skaffe slike potter til deg.. ok, takk, men har kjøpt Rieger sin nå så :\ kanskje en annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 19, 2005 Forfatter Share Skrevet August 19, 2005 fangern er ikke solgt enda... det må bare sies at den er helt rå på e36! har prøvd den på, og siklet begynte å renne ut av munnvikene... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 Pris nylakkert?4500,-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUG Skrevet August 19, 2005 Share Skrevet August 19, 2005 3000,- uten lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 20, 2005 Forfatter Share Skrevet August 20, 2005 pris ulakkert 4000, lakkert 5000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUG Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 er 4000 inkludert frakt da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 22, 2005 Forfatter Share Skrevet August 22, 2005 er inkl. frakt dersom den kan leveres i nærområdet... hvis ikke må et par hundrelapper påregnes tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå